Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '11

 
Kategori
Blog
 

Benim hala umudum var!

Sitenin yeni halindeki “teknik problemler" konusunda hemfikirim sizlerle!
Gözümüzün bir türlü alışamadığı kalıplar ve uçuk renkler konusunda da!
Ayrıca yer yer büyütülmüş değişik harf fontları da çok itici geldi bana!
Sanki okumayı sökemeyenler için hazırlanmış Cin Ali kitaplarında olduğu gibi!
Sanırım hiç birimiz benimseyemedik ve aslında hiç sevmedik!

Yani yeni bir kapıdan girdiğimizde onlarca sorunla karşılaştık birden bire!

Eski düzene çok alışmıştık çünkü!

Ancak ben sistematik yeniliklere karşı değilim asla!

Tamam  yeni başlangıçlar stres vericidir kabul!

Ama aynı zamanda heyecan da yaratır, insanları ve gündemi canlı tutar!

Bu aslında bir anlamda da eskisinden farklı bir günlük yaşantımız olacağı anlamına gelir

Hem öyle çabuk alışırız ki, üstünden yıllar geçer ve bize herşey sanki dün olmuş gibi gelir. 

O halde mevcut durumun olumsuz yanlarını görmektense, olumlu yanlarına odaklanmamızı öneriyorum arkadaşlar!

Bir güçlükle karşılaştığımızda nasıl çözeceğimizi bilecek/önerecek kadar mürekkep yalamışlığımız var nasılsa!

Ev sahipleri ve bizler kiracılar olarak ortak bir noktada buluşabiliriz her halükarda!

Bu günden atılacak bir adım tartışmaların önünü keser, hatta son noktayı koyabilir belki de!

Hani tıpa tıp değil belki ama en azından sayfalarımıza eskisine yakın bir görüntü sağlayacak düzeyde düzeltmeler yapılması olabilir örneğin!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..