Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Benim hatam varsa özür dilerim

Benim hatam varsa özür dilerim
 

YAŞLILIK VE GENÇLİK


Merhaba,

İlk önce blog toplantısına gidemediğim için üzgünüm. Oysa gitmek çok isterdim inşallah bir başka sefere diyelim, eminim çok neşeli geçmiştir.

Bu arada herkesin mübarek ramazanını da kutlarım, aslında Allah kabul ederse bende tutuyorum ama saatler o kadar uzun ki ilk gün çok sarsıldım doğrusu bundan sonra iyi gider inşallah.

Bu ay aslında her şeyden arınma ayı sadece aç kalmak değil olay tüm ruhunuzu temizlemek iyi düşünceler, yardımlar ayı küslerin barışması hataları af etmek ayı bende bilerek bilmeden ne çok hatalar yaptım herkesten özür dileyebilsem keşke ama bu mümkün değil ki gene de burada özür dilemeliyim her şey için herkesten varsa hatam suçum yaşadığım sürece de olacak biliyorum.

Ben geçmişte bana yapılan haksızlıkları asla affedemem sanıyordum derdim ki bir gün nasılsa karşıma çıkıp yaptıklarından üzülecekler. O zaman bende asla özrü kabul etmem hani filimde vardır ya ben seni affetsem ne olur Allah seni affetsin derler ya onun gibi bir şey olacaktı.

Ama ben bunu yapamam insanlar yaşadığı sürece hata yapıyorsa bundan ben kadar onlarda zarar görüyor o zaman uzatmaya ne gerek var ki senelerce affetmem diye düşündüğüm birini affettim ruhunu özgür bıraktım anladım ki uçmalıydı özgür olmalıydı umarım o da çok sevinmiştir.

İki sene kadar önce Iğdır a bir Azeri tanıdıklarımıza gittik ramazanın son günleriydi yorgunduk ama telefonun saatini kurduğum için sahurda uyandım, dışarı çıktım odadan ama hiç ses yoktu mutfağa gittim bir baktım masa hazırlanmıştı ev sahibinin kalkmasını bekledim odasının önünde dolaştım yavaşça seslendim hiç ses yoktu gittiğim aile belki de tutmuyor masayı bizim için hazırladı diye düşündüm. Vakitte geçiyordu bende oturdum masaya ve de karnımı doyurdum sonrada gidip yattım sabah ev halkı kalktı meğerse uyumuş kalmışlardı o gün oruçlarını sahursuz tutmak zorunda kaldılar tek başına sahur yapmak keyifsiz olsa da o gün rahat bir gün geçirdim.

Düşünüyorum da çocukluk günlerinde ki sahurları özledim kalabalık aile olmayı da böyle günler kalabalık içinde yaşanınca daha güzel oluyor sevgiyle kalın.

 
Toplam blog
: 45
: 930
Kayıt tarihi
: 03.02.08
 
 

Merhaba en modern en yeşil ve de yaşamaktan zevk aldığım İzmir' de yaşıyorum. Bornova Suphikoyuncu l..