Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Benim için, değerli insan kim?

                                                    Benim için, değerli insan kim?
Düşünüyorum da, anlamaya çalışıyorum: Bir insan başka bir insanda gerçekten hangi hasletleri arar ve ondan neleri yapmasını bekler? Ben mesela şahsım adına karşımda değer verdiğim değerli bir insan olunca hiç olumsuz düşünmeden, bir an bile tereddüte ve yanlışa düşmeden, egomu bir kenara bırakarak ve dürüstlükle ön yargılarımdan sıyrılarak, bütün yaptıklarım ve yapacaklarımda sırf iyi niyetim ve duyarlı gayretimle onun yanında olur, onun yanında durur ve aynı yolu başından sonuna kadar onunla birlikte yürürüm. Aynı şekilde benim değerli gördüğüm ve değer verdiğim insana karşı olan bu özel bakışım ve pozitif tutumum asla küçük, büyük bir menfaate dayanmaz. Ancak benim sizlere anlattığım değer verdiğim değerli insandan beklediklerim sadece insani temel durumlardır; Değerince sevgi ve saygı göstermesi, alçak gönüllü ve vefalı olması, kıymet bilmesi vesaire durumlar. Kısacası beklediklerim insanın kendine yakışanları yaparak, değerli bir insan olması, olmaya devam etmesi ve değerli olmaktan hiçbir vakit, hiçbir şey için, hiçbir nedenle vazgeçmemesidir. Başka bir şey değil.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..