Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Benim için bir şey yap

Benim için bir şey yap
 

Yıllar oldu seni tanıyalı
Dizinin dibinden ayrılmadım
Çorbalar pişirdim sana, börekler açtım
Her dediğini yaptım
Bir karşılık istemedim
Biraz güler yüz
Biraz şeker dil
Yaşadım.

Şimdi bir şey istiyorum
Ne olur bir şiir yaz bana
Beni sevdiğini söyle arasında
Bu mutlu günümüzde
Ne olur beni mutlu kıl
Olsun, kalsın aramızda.

Kırk yılda bir kapımı çal
Beni dudağımdan öp
Elime bir zarf ver
İçinde tek bir şiir olsun
Beni yazsın
Beni övsün
Aşkımıza destan olsun.

Ne olur bir şiir yaz bana
Kırk yıl sonra
Aşkımız bir öykü
Bizler toprak olduktan sonra
Göklerde bir bayrak gibi salınsın.

Görenler bu aşkın zaferidir desinler
Görenler, bana da , bana da bir şiir desinler.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..