Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Benim için N'apardın ???

Benim için N'apardın  ???
 

Hiç düşündünüz mü kimler için N'aptığınızı....? Yada kimin için N' apardınız ?

Hani böyle sözlerle başlayan bir şarkı var Nazan Öncel' in sözlerini yazıp birilerinin söylediği..... Sürekli beklenti içinde olan bir sevgili, dost, yada arkadaş.... Hani böyle bütün sorularına EVET .... EVET..... EVET.... cevabını duymak istercesine peşi peşine sorularını sıraladığı şarkı......

''Benim için napardın? ayazdamı yatardın?

Sırtında mı taşırdın? Hamallık mı yapardın?

Hasta olursam birgün ,çorbamı yaparmıydın?

Sobamı yakarmıydın?portakal soyarmıydın ?

Başıma birşey gelse yanımda olurmuydun?

Bir meselem olsaydı beni dinlermiydin ?

Başından mı atardın ? Bağrına mı basardın ?

Kİm istemez değilmi bütün bu sorulara '' EVET yapardım '' cevabını almak......

Sonra kendini koyuyor yerine ,

Ben olsaydım; Ayazda da yatardım,hamallıkta yapardım vs.. vs diye şarkı uzayıp gidiyor...Sözlerini belki yanlış yazmış olabilirim aklımda kaldığı kadariyle bu şekilde hatırlıyorum..

Peki siz olsaydınız ne yapardınız?....Bunları yaparmıydınız..?

Ben yapardım.... Hemde karşılıksız,beklentisiz.ve çıkarsız..... Sadece beklerim ki oda benim için birşeyler yapsın ben istedim diye değil ama istemeden.....İ çinden geldiği için yapsın..... Ben sevdiğim için herşey yapardım.... Kendim istediğim için yapardım... Bu sebeptendir belki , çoğu şeyi kaybedişim.... Değersizliğim, özlenmeyişim.....

Hiç düşündünüz mü niye böyle beklentiler içerisindeyiz... Biz bunları veya buna benzer durumları sevdiğimiz birinden neden bekleriz.?... Bekleriz de beklediğimizi alamadığımızda neden kahroluruz. ?...

Karşımızdakinin yapma mecburiyetimi var ?.. Hayır yok hiç bir mecburiyeti .... Mantığımız bunu kabul ediyor da yüreğimiz neden kabul etmiyor ozaman. ..... Neden peki beklentilerimizi gerçekleştirmediğinde mecburmuş gibi tavırlar içerine gireriz... İnsanoğlu bencildir işte... Dili , mantığı başka söyler,yüreği başka ister...,

Oysa hayatımızı ,birbirimizden beklentisiz sürdürmeyi becerebilsek, sanırım ilişkilerimiz daha mutlu daha güzel sürecek... Belki ozaman herşey kendiliğinden oluşacak ve herşey daha değerli olacak...

Bunu başarabilen varsa yürekten kutluyorum.. Çünkü ben başaramıyorum....

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..