Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '11

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Benim için tatil…

Benim için tatil…
 

Lara Halk Plajı


Benim için tatil hevesi çok gerilerde kaldı, ya da tatil planı yapmayalı çok uzun zaman oldu.

Yaşamış olduğum ve halen de devam eden bir takım ciddi sorunlarımdan beynimi temize çıkaramadım ki tatili düşüneyim. Belki de Antalya’da yaşıyor olmam nedeniyledir de ben bu hevessizliğimi sorunlarıma yüklüyorumdur. Her nedense kendimi tatil planı yasaklı hissediyorum.

Bu yaz biraz değişiklik yapayım istedim. Pazar günleri erkenden uyanıyorum, sabahın yedisinde Lara Halk Plajına gidiyorum, ortalık sessiz, sakin, hava öğle sıcağına hazırlık yapıyor ama pişirmiyor. Deniz harika, çarşaf gibi derler ya hani, Akdeniz ya hani. Kumları say nerdeyse, sayılmaz ya işte öyle hissediyorum. Bir saat yüzüyorum, yüzüyorum, ne kadar yüzme stili varsa deniyorum.

Deniz ve ben’im ya, deniz benim ya!

Sonra bir güzel kahvaltı, hani Pazar kahvaltısı denilen cinsten, üstüne de bir türk kahvesi.

Ohh, bundan ala tatil mi olur?…Benim tatilim bu yaz böyle geçecek.

Nasıl güzel mi? :)

 
Toplam blog
: 476
: 2331
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

Çok eskidendi ..