Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

Benim için üzülme!

Benim için üzülme!
 

 

Dizi izleme kültürüm olamadı. Cidden bir dönem olsun diye çok uğraşmışlığım olduğu için böyle bir giriş yaptım.
 
Dizi izlemeye uğraştım. Çünkü baktım ki; eğitimli, eğitimsiz bütün hatunlar dizilerle stres atıyor.
 
Vardır bir bildikleri dedim. Belki de böyle terapi yapıyorlar dedim ama cıks ben uyum sağlayamadım.
 
Kulaktan dolma ya da fragmanlarına denk geldiğim dizileri izlemeye niyetlendim ve bir süre sonra sıkıldım.
 
Replikler uzun, senaryolar çok ağdalı ve yabancı dizi izlemeye alışmış bünyeye Türk dizisi ağır geldi.
 
Başarılı senaryolarımız var. Başarılı dizilerimiz de var. Fakat ne oluyorsa ah şu uzun replikler ve reklam arası dizi izleme olayı devreye girince benim diziden keyif alma çabam boşa gidiyor.
 
İçlerinde bir dizi var ki; o diziye ölüyorum,bayılıyorum :))
 
Benim için üzülme! Gel gelelim bu dizi, diziden öte Karadeniz’in doğasının güzelliğini ve müziklerini bir şölen halinde bize sunuyor.
 
O nasıl bir görsel şölen, o nasıl bir işitsel şölen.
 
Karadeniz kelimelerle anlatılamaz kabul ya müzikleri?
 
Her nota, her nağme nasıl yürekten nasıl içten ve insanı nasıl derinden sarsıyor.
 
İzlerken konu ne? Oyuncular kim? Unutup gidiyorum.
 
Kim ne derse desin ben bu diziye bayılıyorum.
 
Ön yargılar, susuşlar, yersiz sessiz kalışlar.
 
Ve hala sevdanın olabildiğine dair umut doluşlar.
 
Sevginin olmadığı yerde ne olduğunu görüyoruz.
 
Bırakın sevgi olsun!
 
Ve bırakın sevenler sevdiklerine kavuşsun.
 
çok sevdiğim bir karadeniz türküsü ile bitirelim 
 
Ha Bu Ander Sevdaluk
 
Ha bu akan dereler 
Denizlere dolacak 
Söylesena güzelum 
Sonumuz ne olacak 
 
Ah duman kara duman 
Sardi dört yanımizi 
Ander kalsun sevdaluk 
Alacak canımızi 
Ha bu ander sevdaluk 
Alacak canımızi 
 
hercaideniz
 
Toplam blog
: 44
: 1143
Kayıt tarihi
: 17.08.07
 
 

Aşktır hayata anlam katan, aşktır bizi yaşama bağlayan. Sustuysa içinizdeki çocuk, aşk zamandır ş..