Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '14

 
Kategori
TV Programları
 

Benim için üzülme final yapıyor, hoş geldin analı oğullu

Benim için üzülme final yapıyor, hoş geldin analı oğullu
 

Daha yeni yazı yazmıştım okuyanlar biliyordur, ekranlar komediye boğuldu diye, haksız mıymışım? 

Bir drama daha final yapıyor yerine de komedi geliyor! Show Tv 2 dramasını yayında veda ederken yerine bir  komedi koyarak beni pek de haksız çıkarmadı. Ben komediye karşı değilim! Ama Dizi Sektörü tek bir konu üzerinde iş yaparak gelişmez düşüncemi sizlere defalarca anlatmaya çalıştım. Madem biz Dünya Dizi Sektöründe söz sahibi olduğumuzu kanıtlayacağız o zaman biraz dramalara önem vermeliyiz.

Endüstri olmanın yolu çeşitlilikten geçer!

Sinemaya bakıyorum rekor rekor üstüne komedi önde, ekrana bakıyorum keza o da öyle, amacımız hayata gülmek olmuş. Biraz yoz bir topluluk olma yolunda mı yürüyoruz? Soruyu sert sordum farkındayım, aslında cevap sorunun içinde gizli kitap satışları doğruyu bize söylerken, sinema alanında gişe rekorları da ona eşlik ediyor, ekranda polisiye, kültür-sanat, drama gibi branşlar izlenmiyor ve erkenden tarihe gömülüyor. Bizden İngilizler gibi polisiye ustalığı beklemiyorum ama biraz gülmeye ara mı versek? Baksak sağa sola, sosyal medya da hakareti bıraksak da az mantıklı düşünsek, siyasi platformda gerçekleri düşünsek, toplum olarak duyarlı olsak.... Uzadı gene değil mi?

Konuya döneyim de rahatlayın ve satırlarımı takip etmeyi bırakmayın. Her biten dizinin arkasında kamera arkasını düşünüyorum, "acaba hangi işte çalışıp evlerine ekmek götürecekler" diye. Hayırlı olsun ne diyeyim!

Dila Hanım'dan sonra Benim İçin Üzülme ekrana veda edecek ve yerini bir komedi dizisi ile dolduracaklar doğrusu bravo!

Show Tv, oldukça ince bir hesap yapmış olmalı ki Benim İçin Üzülme dizisini normal saatinde yayına sokmuyor. 20:00 de ekranlarda yerini alan dizi bu sefer Analı-Oğullu'nun seyredilmesi için 21:30 da ekranlarda son kez görünecek. Show Tv'nin bu hesabı Analı- Oğullu'yu 20:00 yayınlayarak yeni diziyi  merak edenler sayesinde reyting payını katlamak. 

Oldukça güçlü bir kadro ile karşımıza gelecek olan Analı- Oğullu yayın saati olarak biraz kayırılmış görünüyor. Salı gecesi önce saat 20:00 de Analı- Oğullu sonra da 21:30 da Benim İçin Üzülme final bölümüyle ekranlarda olacak.

Salı gecesi reytingler Küçük Ağa'dan soruluyordu, Kurt Seyit ve Shura İstanbul bölümü ile ekranda bence Show Tv'nin işi oldukça zor!

Hayatta zorlarla karşılaşmamanız dileği ile...

www.televizyongazetesi.com

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6
https://www.facebook.com/pages/Ece-

#EnBaşarılıDiziYazarı@eceer6Hashtagı ile destek olabilir misiniz ve SADECE BİR tweet sayılıyor son 4 GÜN <3 şimdiden="" teşekkürler=""><>

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..