Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Benim Kahramanım

Benim Kahramanım
 

"Sen benim kahramanımsın" diye başlar dizeler ve bunu söyleyen kadın yüreği öyle saftır ki; muhatabı onun dünyasıdır artık. Hayatım, canım ve aşkım gibi ifadeler duygusunu anlatmaya çalışır. Küçücük dünyasında kendine göre bir kahraman yaratmaya başlamıştır. Onun bakışı kadar özel bakamaz hiç bir göz, teni dersen nadir bulunan kadife kumaş gibidir, ne çok sert ne de çok yumuşak. Yeter ki bu kahraman şaşkın aşığımıza bir kere nazar etsin. İşte o zaman içten kalbe doğru yükselen bir sıcaklık hisseder. Sanki kalbi çıkacaktır, "amanallahım bu nasıl bir şey" der ve derin bir nefes alıp yeniden bu hislerin tekrarlanmasını bekler.Kalp çarpıntısı ve yüz kızarmasını ilk defa yaşamıştır. Yüzünde ben sana ölürüm ifadeleri, gözünde ise beni asla terketme bakışları.

Omuzları öyle güven verir ki kahramanın, sonsuza kadar orada durmak ister masum ve aciz aşık... Onunla geçirdiği her an ömrüne ömür katar aşkı tazelenir sanki. Kelimeler kifayetsiz kalır bakışlar yetersizdir artık. Sanki onunla doğmuş ve artık onunla ölmek ister. Kadının kalbi konuşur adeta dudaklar susmuştur; sen benim kahramanımsın der bütün vücudu.

Peki kahraman ne der ?

Eğer dünya kadar büyümüşse aşığının gözünde, sevildiğini bu denli anladıysa, evet ben senin kahramanın'ım der küçücük kalbindeki kocaman dünyaya...

 
Toplam blog
: 6
: 1830
Kayıt tarihi
: 21.09.12
 
 

Finansal piyasalarda araştırmacı olarak çalışıyorum. Çeşitli tezlerim ve çalışmalarım var. Türkiy..