Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '18

 
Kategori
Şiir
 

Benim Kalbim Şimdi 1 Mayıs

Benim Kalbim Şimdi 1 Mayıs
 

Hani diyor ya Nâzım;
"(...)
Kalbimin bir yarısı burdaysa doktor
diğer yarısı Çin'de, Sarınehre aksnların içindedir"
diye.

diyorum ben ona ki;
kalbimin bir yarası burdaysa
diğer yarası menderes'in suladığı ovadadır
şimdi ben bu yarayla düştüm yola
ben bir yarısıyla yaşıyordum kör topal, hurda

adam yaralı şair umarsız kadın gül hatmili

benim kalbim 1 mayıs'tan bu yana şair,
bir mayıs'tan bu yana, bir kadına pervane;
içine düşmek, içinde pişmek, olmak için yanında,
teninde eriterek yakacağı anızdım...

benim kalbim şimdi, 1 mayıslı,
bal gözlü, karaca bakış

benim kalbim
duru bir yalnızlığın, denizgil bir annenin sözlerine kilitli;
gecenin boğuntusunda, sabahın alacasında yalnız,
yalınayak sokakta bir soktates
bir baldıran çiçeği şimdi, menderes'ten damıttığım zehrini; yalnızlığıma, keremliğime, ferhatlığıma

benim kalbim şimdi bir mansur'un hallacı,
nesimi'nin derisi, urbasını unutup ipin ucunda,
bir gülün taşa döndüğü pir sultan

benim kalbim şimdi kızılırmak,
bir kızıla hikâyet
fırat nakışı, ters akıntı ve asi

benim kalbim şimdi bir sürgünün dilinde;
aşktan, seviden, sözden,
acem diyarından, adem divanından;
durulup durulup sana
denizgil bir sevdaynan sana mimli bu kalbim

31.10.2017/06:35
 

 
Toplam blog
: 36
: 110
Kayıt tarihi
: 20.06.18
 
 

Günümüz şairlerinden. 1961 Erzincan doğumlu. Öğretmen şair. Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fak..