Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Benim karı güzel karı

Benim karı güzel karı
 

Benim karı güzel karı

yani güzeldir, bizimki
dırdır etmediğinde
öyle bir gülümser ki.

yok yok
benim karı güzel karı

aslan gibidir yüreği
evlat diyince bükülemez bileği
tüm dünyası yuva yaptığı evi
kızıyorsa da
arada
vardır be nedeni

ole pasaklı felan değildir
elinden her iş gelir
süslenecekse de
adamına süslenir

benim karı güzel karı
yani
güzeldir bizimki
öyle bir gülümser ki...


benim yüksek lisans ilkokul iki
ilk öğrendiğim kafiye dedikleri
ustamın
iki sigara arası küfürleri

sonrasındaaa
ekmek derdi

bizim karı odunsun be adam der arada
bana iki satır karalasana
ah be kadın bu nasıllı eller kalem tutsa
kim harçlık verecek sabah okula giden çocuğa

şimdi çiçek al der
kahvedekiler sırıtarak bekler
tut elimi bir çay bahçesine gidelim der
ya çoluk çocuk bizi madara eder

anlatsan anlamaz
anlasa ikna olmaz
anam gibi başlar sabahtan konuşmaya
akşam olur, helal dersin susturana

şimdi fiyakalı sözler bekler
şu aptal diziler aklını çeler
arkadaş akşam bi hava bir çalım
zehir olur yudumladığım çayım

ama
benim karı güzel karı
kadın icabında
güzelliği de nazı da bana
aslında benim gibi adama
çoook fazla...

'bir adam 'ulan karı seviyorum seni der' nasırlı elleri, ter kokan bedeni, alın teri. Bir kadın, utanır sarılır, bir adamına sığınır, cümle anlamını yitirir, imla hataları dize gelir, düz ve çıplaktır her satır ve bazı adamların sevdası o tozlu, kaba satırlardadır...'

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..