Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

31 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Benim ki

Yağmurun duasını eder oldum

Esen rüzgar dan medet umdum

Dalıp gittim hayallere kaldım

Benim ki rüzgar la yağmurun aşkı

 

Rabbime geceden sabaha dualarım var

Rüzgarım essin diye ederim ahu zar

Belli mi olur kaderlerimizi yazar

Benim ki rüzgar la yağmurun aşkı

 

Rüzgar yağmuru buldu diyelim

Yağmur otur muhabbet edelim

Sevdanın ateşini söndürelim

Benim ki rüzgar la yağmurun aşkı

 

Yağmur rüzgarla gözyaşlarında buluşur

Yağmur gözyaşı bir olup rüzgarla kavuşur

Sevdanın ateşi rüzgarla yağmurda savuşur

Benim ki rüzgar la yağmurun aşkı

 

Cebirin Defteri 31, Mayıs,2014  ; Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..