Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Benim kimliğim…’’ Türk vatandaşı’’

Benim kimliğim…’’ Türk vatandaşı’’
 

Benim kimliğim Cumhuriyete, Atatürk ilke ve inkılâplarına bağlı TÜRK VATANDAŞI kimliğimdir…


İnsan olarak hepimizin zaten bir kimliğimiz var oda insan kimliğimizdir. Ama bu genel bir kimliktir. Tabi ki bizlerin bağlayıcı kimlikleri de mevcuttur bayan, erkek, doktor, polis, öğrenci, öğretmen vs gibi kimlikler taşırız.

Asıl olan bizlerin kendi içinde hissettiği ve kendi üzerine yakıştığına inandığı ve o kimliği gurur ve onurla taşımasıdır. Bende bu yazıyı yazmadan önce uzun uzun düşündüm acaba ben hangi kimliği taşımak isterdim diye…

Ve…

Anladım ki benim için en önemli ve en onurla, gururla taşıdığım kimlik TÜRK kimliğim söylerken gurur duyduğum bu kimlik altında yaşamaktan onur ve şeref duyduğum ne olursa olsun bu kimlik altında anılmaktan asla vazgeçmeyeceğim asıl olan kimliğim TÜRK kimliğimdir.

Peki, neden bu kimlik diye sora bilirsiniz. Bu kimlik senin için ne ifade ediyor diyebilirsiniz.

Öncelikle bu kimlik benim için tüm dünyaya hükmetmiş asırlardır dünya üzerinde var olmuş bir milletin torunu olduğumun belgesidir. Sonrasında özgürlüğü için korkmadan ölüme gidebilen bir neslin ferdi olduğumun belgesidir. Savaşçı fakat aynı zamanda barışın garantisi olan bir neslin evladı olduğumun belgesidir. Cumhuriyet ilkesi ile egemenliğini sağlamış ölümü pahasına da olsa bağımsızlığından taviz vermeyen bir neslin çocuğu olduğumun belgesidir. Atatürk ilke ve inkılâpları doğrultusunda hür ve medeni bir toplumun bir parçası olduğumun garantisidir.

Velhasıl bu kimlik benim vatanı, milleti, bayrağı uğruna korkmadan ölüme gidebilecek onurlu ve şerefli bir neslin üyesi olduğumu belgelemektedir. Bu kimliğimi bu güne kadar olduğu gibi bundan sonrada onurla, gururla ve şerefle taşıyacağım. Ben bu topraklar üzerinde bu kimliğimle doğdum ve son nefesime kadar bu kimliğime uygun yaşayacağım.

Benim kimliğim Cumhuriyete, Atatürk ilke ve inkılâplarına bağlı TÜRK VATANDAŞI kimliğimdir…

Saygılarımla.

Burçak YAZICI

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..