Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '20

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Benim mi resmimi çekeceksin

Benim mi resmimi çekeceksin hah hah ha? Engellilerle ilgili hangi hakları verirseniz verin. O haklara ulaşamıyorsak o zaman bir sorun vardır. Önce engelli evinden çıkacak çıkabilirse asansörleri engelliye uygunsa bina girişleri rampalıysa yani sorunun kaynağı engelli olan değil o engelleri koyanlardır. Yani önce toplum temelli bir rehabilitasyon hizmetlerini geliştirmek gerekiyor. Dışarı çıktı kaldırımlar arabalar masalar sandalyeler insanın dışında her şey tarafından işgal edilmiş. Belediyeler işgaliye alıyor ve yeterince denetlenmiyor satıcılarda yayılabildiği kadar yayılıyor hem binanın üstünde tabela hem de sokağın ortasında tabela babasının mülkü ya?

 

Gelelim hikâyemize yaya geçitlerine araba koyuyorlar neden çünkü kaldırımların üstüde dükkân sahipleri tarafından arabalarla işgal edilmiş. Herkesin yeri belli sıkıysa birinin yerine arabanızı koymayı deneyin parsel parsel eylemişler dünyayı değişi ne kadar yerinde bir ezgi. Dışarıdan gelende bakıyor yer yok bırakıyor yaya geçidine arabayı. Bende dikkat etmesem karşıdan karşıya geçerken o arabaya çarpacağım dün yine bir araba bırakmışlar bende birilerinden rica ediyorum resim çeksin her zaman yardıma koşanlar bir anda yok oluyor. Kusura bakmayın benim ihtiyacım olduğunda yanımda kimse yoksa ben sizin iyi niyetli olmadığınızı sadece kendinizi tatmin ettiğinizi düşünüyorum.

 

Bir iki kişiye söyledim. Ben resim çekeceğim ama ortam gürültülü kabul edeyim birazda teknolojide zayıfım buna telefonu çaldırma korku sunuda ekleyelim. Bazen çekiyorlar bazende çekmiyorlar o yüzdende bir kaç kişiye resim çektiriyorum. Birine resim çektirdim. Ne olur ne olmaz bir daha çektireyim demiştim. Biri geldi seni karşıya geçireyim dedi. Bende bu arabayı resimleyip şikâyet edeceğim deyince adam hah hah araba benim benim mi resmimi çekeceksin dedi iyi meleği kesilen arkadaşımız arabasına binip yoluna devam etti.

 

Neyse ki önce resmi çeken arkadaşımız vatsapdan attıda o arkadaşın arabasını afişe ettik. Biz kaldırım işgaline itiraz ediyoruz dayak yiyip mahkemede suçlu bulunuyoruz. Biz yine kaldırımı işgal edenlere tepki göstermek için kaldırımı işgal ediyoruz cezayı yiyoruz bu adamlar hem dalga geçiyor hem de ceza yemiyor. farkındalık evet lazım eğitim evet lazım ama adamın canı yanmazsa yani cebinden hatırı sayılır bir para çıkmazsa adamlar bizimle dalga geçmeye devam eder.
Salih Arıkan ,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..