Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Benim milletim haklı

Merhabalar

Geçenlerde İstanbul'un sosyal hayatında cok büyük önemi olan Cağaloğlundaki GAZETECİLER CEMİYETİ LOKALİ'nde çok değer verdiğim bir abimin davetine katıldım.

İstanbulda Doğmuş büyümüş biri olarak, GAZETECİLER CEMİYETİ LOKALİ ismini çok bildiğimiz, tarihle ve yaşamla özdeşleşmiş, bizleri araştırmaları çalışmaları yazıları ve hayatın icindeki haber lerle hayata hazırlayan bilgilendiren öğreten yaşamdan haberdar eden v.b bir cok artı sıfatı daha hayatımıza katan DEĞERLİ BASIN MENSUPLARININ LOKALİ.

İstanbul'un en nadide mevkilerinden birinde konuşlanan bu lokale giderken o değerli insanlarla bir arada bulunacağım için farklı ve keyifli bir heyecan içindeydim. Ancak hayal kırıklığı ile bitirdiğim bir gece oldu ve sizlerlede paylaşmak istedim.

Kocaman bir salon. Ancak şu anda ülkemizdeki düğün salonları daha temiz daha şık ve daha modern. Sanırım 300 - 400 kişilik bir mekan ama tahmini basın mensubu sayısı 50 yi gecmez ancak icerisi hınca hınc dolu. Resmen yer yok. Sahnede bir fasıl heyeti ki evlere şenlik.Ördovr tabağı ara sıcaklar ana yemekler meyveler inanılmaz pecmude. Fasıl bitti aman allahım müzik falan yayını yok. Müşteriler mikorfonu kapmış kendi masalarına fasıl okuyorlar. Hayretler içinde kaldım.

Bizi yöneten yönlendiren bu insanların kendi lokallerinin sosyal standartlarının bu olduğuna hala inanmak istemiyorum. Cemiyet hayatında lokalleşme üyelerinin en ucuz şekilde en kaliteli servis ve ikramla ağırlanacağı yer gibi tarif edilebilinir. Masadaki arkadaşlarımla serzenişimi paylaşırken onlarda ne yapalım kardeşim adamlar ne yapsın ne kadar ekmek o kadar köfte standartı var bu paraya bu fiks mönü. Hayretler içinde kalakaldım orda.

Bİzim piyerlotilerimiz, konyalılarımız, GAZETECİLER CEMİYETİ LOKALİMİZ, kanlıca yoğurtcumuz v.b yaşamımızla özdeşleşmiş tarih içinde yerini almış olan mekanlardır. Eğer benim nasın mensuplarımın lokalinin ve oranın müdavimlerinin yaşam kaliteleri buysa vay bizim halimize. Bu insanlar beni yönlendirmesin haberdarda etmesin v.b.

Bu yaşananlar bence ne işletmeden ve üyelerin statüsünden kaynaklanmıyor. Bence bu cemiyeti yönetenlerin yönetim hataları veya eksiklerinden kaynaklanan acınacak bir durum.

Ya yönetim hatalı değilse ve üyelerin isteklerine uyuyorsa aman tanrım benim milletim coban olmakta coban kalmakta haklıymış demek geliyor içimden bir anda.

Sayın yöneticiler dünyanın yataın gözü kulağı insanlar lütfen kendi lokalinize sahip çıkın. Yüzyılın ve çağın servis anlayışı ile ülkeye örnek olabilecek bir müzük formu ile biz sizlere gıpta ile bakalım lütfen.

Sağlıcakla Kalın
 
Toplam blog
: 19
: 232
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

İstanbul Teknik Universitesi Türk Musikisi Devlet Konservatuarı Mezunu .  Japonya ipek yolu muzikal..