Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '10

 
Kategori
Anılar
 

Benim mutluluğum aşktan öte...

Benim mutluluğum aşktan öte...
 

Kiyamam uyandirmaya
Giderken sen uzulme diye
Yapamam gidemem bilirsin
Bakarsam gozlerine
Kac defa denedik sayamadim
Kac defa sozumu tutmadim
Zor gelir dayanmak biliyorum
Bu defa gidiyorum
Gitmelerden uzak, sevdalardan uzak.Aşka dair ne varsa herşeyden uzak.Ceza belkide bana sunulan.Adı herneyse artık önemi olmadığı gibi, dönüşüde yok.Yakmaya çalıştığım gemileri defalarca söndürdüm.Bu defa kararımdan önce gemileri yakıyorum.Ve gidiyorum.Gidenlere yol açıktır her zaman.Sanmaki kolayı seçiyorum.O açık yol öylesine zor olanıki.Ben kendimi ateşe atıyorum.İnsanın yüreği acıdımı bi kere dönüş olmuyor.Herşeye kapatıyor kapılarını, acıya yol veriyor sadece.Elindekini adam edemezse insan acının tam ortasında buluyor kendini.Ama adamda adamlık hamuru yok ya, buna ne demeli.İnsan hayatını mahveden virüs başından çürüğü seçmekle başlıyor.Çürük herzaman çürük, toparlıyamıyorsun ki.Düzeltemiyorsun.Tecrübesizsin evet.Tek kurtaran yanında bu ya.Eeee o zaman tecrübesi olanlara neden kulak asmadın ki diyor diyer yanın.Ben biliriim karışmayın dedin ki.Seviyorum ben sevdama sahip çıkıcam dedin ki.Çürük mal ucuzdur.Ucuza sahip olmaksa en kolayıdır.Başından kolaysa bişey zaten yanlışa gidiyorsundur.Mutlu olmak hiçç o kadarda kolay değil çünkü.Önüne taş çıkmadan yüzün gülmüyor. Her defasinda kapidan dondum
Sen sevindin ben bin defa oldum Başkalarının mutluluğu için yaşanmıyor.Hayat acı yönüylede olsa zamanla öğretiyor.Bugün dün den dahada zor.Yaşananlar her ne kadar acıda olsa.Son nokta koyuşlar daha bi ağır.Daha bi yürek yoruyor.Ama acı çekerekde yaşanmıyor.Mutluluk yine uzak farkındayım.Eskisinden hemde daha çok.Seninle hiç mi hiç alakası yok.İçimde kalan bi yaraysa onada izin yok.Hayat yeni bir umut, yeni bir günse.Benim mutluluğum bundan böyle aşktan öte... Sen mutlu olasin diye
Ben acilarmi cekeyim
Sakin uyanma neolur
Bu defa vazgecmeyecegim... Bu defa vazgeçmiyorum.Uyansandaaa uyanmasanda...İnadına inadına gidiyorum. Dönmemek üzere, görmemek üzere.Zamanında yakabilseydim gemileri el gibi olmazdık bugün. Herşey sevda değilmiş öğrendim.Ya da aşktan yana yanılmaları yok ettim. Sevdalar bitmez.Helede denizin varsa. Şansım bundan yana belkide. En güzeli de. Yüreğinin kocaman denizi. Sen benden yoksun, denizden yoksun, sen artık herşeyden yoksunsun. Bu da senin cezan.Bensizlik koyar adama.Ya sen neyine güvendin. Duruşunamı, bakışınamı neyine...Bizim kocaman dünyalara bedel yüreğimiz var.Bizi karşına almak en büyük hatan olsa gerek.Bugün anlamıyorsun, umursamıyorsun.Gün gelir anlıyacaksın. Geç de olucak farkında olmıyacaksın.Umarım hiç bi zaman anlamazsın.Bizimle uğraşmazsın.Bırak sen sevdamızın tadını yaşayamadan çek git buralardan. Sen kendine adam, sen kendine insan ol...Ama ben sen mutlu olasın diye artık acı çekmeyeceğim. Bundandır denize bitmeyecek sevdam.Bundandır hayata ayak direyişim.Bundandır ayakta kalışım.Hayat yeni bir umut, yeni bir günse.Benim mutluluğum bundan böyle aşktan öte...

 
Toplam blog
: 5
: 1069
Kayıt tarihi
: 06.05.10
 
 

1983 yılında süprizlemişim bizimkileri. Planlı bir çocuk olamasamda, büyüdükçe planlamaya çalıştım k..