Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Benim öğretmenlerim

Benim öğretmenlerim
 

ö


Bütün hayatım boyunca en çok tanıdığım, ilgi duyduğum kesim öğretmenlerimiz olmuştur.

Bu bir tesadüf değil, içimden gelen bir arzudur.

Her zaman, bir şekilde sorumluluk duygusu içinde olan bu kesime ilgim ta ilkokul sıralarından başlar.

Onlardan bir şeyler öğrenmek, onlara “bir şeyler yaptığımı” ispat etmek cabası hayatımda önemli bir yer tutar.

Onları, cesaret ve öz güvenin bir nişanesi olarak görürüm.

Birçok alanda birçok başarılarım var bana göre ama, hala “ içinde ki en büyük arzu nedir” deseler bana, “öğretmen olmak istiyorum” derim.

Açıkçası onlara gıpta ile, hatta hayranlıkla bakarım.

“Cesaretleri kırılmayan, moralleri bozulmayan, hayatın engebeli yollarında bir şekilde ilerlemeyi bilen insanlar” olarak bakarım öğretmenlerime…

Onların “bilgi hazineleri bitmez” diye bilirim.

Her şeyden haberdardırlar, bütün dünyada neler olup bitiyor, kendi toplumları ne haldedir bilirler bana göre…

Her zaman bilgilerini tazeler, her zaman bir şeyler vermeye hazır bir hazine gözüyle bakarım öğretmenlerime…

Eğer bulunduğum çevrede öğretmen yoksa kendimi yoksul, pirifani ve zavallı hissederim.

Her şeyde bir eksik ararım öğretmenimin olmadığı yerde.

Muhakkak “bir şeyler iyi gitmiyordur” derim…

Onlar yoksa, doğruluk, iyilik, güzellik de yok demektir.

Yaptığım her güzel işi onlar görsün ve takdir etsin isterim.

Hatalarımı görsünler istemem.

Onların hiçbir eksiği olsun istemem zaten yoktur diye düşünürüm.

Muhtaç bir öğretmen aklımın ucundan geçmemiştir.

Nasıl yapmışlarsa, bana hep güçlü, iradeli ve varlıklı olarak görünmüşlerdir…

Onlar ağlamazlar…

Acılardan, ızdıraplardan uzak ve arınmışlardır sanki…

Aydınlık geleceğimiz için habire çalışır, üretir ve insanları yetiştirirler…

Işığın karanlığı kovduğu gibi öğretmenlerim de cehaleti yok eder.

Onların olduğu yerde cahillik ve geri kalmışlık barınamaz bilirim.

Hiçbir yasa, hiçbir kanun öğretmen olmayan yerde bilinmez, uygulanamaz bana göre..

Çünkü olar bütün yasaları kanunları bilir bize de anlatır zannederim.

Öğretmensiz bir uygarlık düşünemediğimden öğretmen olmayan yer bana ıssız, virane ve karanlık gelir.

Benim öğretmenim, öğretmenlerim bambaşkadır.

Onlarla hürüm, bağımsızım ve özgürüm…

Hepsinin ellerinden öperim.

Sevgi ve saygılarımla….

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..