Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Benim olan haller için

Benim olan haller için
 

Karanlıkta yalnızca kırmızı çiçekler güzeldir...


Bendekiler ve onda olanlar (Tutamadığıma)

Bir sevinmedir alıyor

Ellerimi ellerine

Sıcak, dostça

Ama, bu saat neden soğuk (?)

Durmamışta (!)

Vakitlere tutunmuş

Buzların arasın da

Kendine yol açmaya didinmekte

Beni

Niye ardın da bırakıpta

Adının ahvaline

Gitmekte

Sessiz ve umursamazca

Yüreğinden harcadığı dakikalar

Yollara saçılmış

Yürümelerim de

Tek tek

Yer den toplayıp

Aklıma yazıyorum (her ne için ise)

Belki de bilmediğin den

Saniyelerinin, saatlerinin

Ardında kaldığını

Ben mi bildirmek istiyorum (?)

"Bak bunlar senin"

Demeyi mi istiyorum (?)

Eski dakikaların

Ve zamanların

Ya hiç bir anlamı kalmamış ise..!

Topladıklarımı

(aklıma yazdıklarımı)

Ben ne yapacağım (?)

Yazılış tarihi: 19-05-08

Blog yazım tarihi: 20-05-08

 
Toplam blog
: 61
: 762
Kayıt tarihi
: 06.07.07
 
 

Sosyoloji, psikoloji, kültürel alanlar ve ilişkiler, insan ilişkileri ve ekonomi-politik ilgi ala..