Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '13

 
Kategori
Anılar
 

Benim öyküm

Bugün size kendi hikayemi anlatıcağım. Benim hikayemin çoğu hastanede geçti. 21 Ekim 2010'da lösemi teşhisi kondu. 8 ay boyunca hastanede yattım. Hastaneye ilk yattığımda tüm doktorlar en fazla 2 ay yaşayabileceğimi söylüyorlardı. Bense buna inanmıyordum. Ben güçlüydüm ve herşeyi yenebilirdim. Ve yendim! Hastanede çok zor günler yaşadım. Gerçekten zor günler. Çok acılar çektim. Ama her zaman karanlığın ardında güneş olduğunu biliyordum. Hayata tutundum ve yaşamın kıyısında verdiğim bu savaşı yendim. Şu anda 15 yaşındayım. Tedavim biteli 1 sene oldu. Hastanede birçok şey öğrendim. Ufak şeylere üzülmemeyi, mutlu yaşamayı ve rahat olmayı. Hergün yeni bir gün. Yaşadığımız hergünü dolu dolu yaşamalıyız.  Yazmak benim tüm hayatım. Hastanede ufak hikayeler yazarak başladım yazmaya. Sonra neden bir blogda yazmıyorum dedim ve bu bloğu açtım. Yazdıklarımı okuyan herkese teşekkür ediyorum..

 
Toplam blog
: 40
: 1163
Kayıt tarihi
: 06.02.13
 
 

1999 doğumluyum. Yazmayı,okumayı çok seviyorum. ..Düşündüklerimi hissetiklerimi insanlarla yani s..