Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Benim Pazartesi Sendromum yok...

Benim Pazartesi Sendromum yok...
 

13 Mayıs 2011... ofis hayatıma son verdiğim gün... çalışmayı çok sevdiğim için... istifa ettim...

Dinozorlaşmış çalışma disiplini, trafikte, metrobüste sinirli uyur gezer insan sürüsü, gece 5lere kadar çalışıyorum, 7/24 ulaşılabiliyorum ama 9’da işbaşı yapmayınca düzeni bozuyorsunlar, ne zaman kahve ve sigara içeceğime, ne zaman öğle yemeği yiyeceğime karar veren başkaları, karşılıklı tahammülsüzlükler, memnuniyetsizlikler, balon egolar, kuruyan cilt, dökülen saçlar, yanan mide..

Oradaydım ama... oradaki ben değildim.... tek ihtiyacım... serbestlikti..

Aradan 5 ay geçti... şimdi iyi ki... diyorum…

İş sonrası sendromlarım oldu..

2 ay boyunca erken kalkmadığım için suçluluk duymaya devam ettim.
Her sabah makyaj yaptım, giyindim... ayakkabılarım dahil... bilgisayarı açtım. Karşısına oturdum...
Uzun süre metrobüs görünce asabım bozuldu... hiç karşıya geçmedim...
Yetişme, yetiştirme telaşı hastalığı ruhuma yapışmış... sökemedim.
Telefon çaldığında irite oldum... melodimi değiştirdim.
Şirket mail hesabını telefonumdan 1 ay sonra kaldırdım
Daraldım... uyuştum... sıkıldım... sevgilim terk etti...
En sonunda Bodrum’a gittim... Babamın yanına... kuma bastım... denize girdim... orada bıraktım her şeyi... kafayı sıfırladım... İstanbul’a geri döndüm… Sevgilim de..

İş bulayım dedim... her görüşmede ruhum sıkıldı... İşallah olmaz diye çıktım hepsinden…

Çünkü hep aklımdaydım... bırakmadı beni... kendim olma ve kendimi gerçekleştirme arzum...

Firma adıyla değil, kendi adımla anılayım, gün benim günüm olsun... 7/24 çalışayım... istiyordum...

En başta... bir süre... parasız kalmayı göze almıştım zaten. 

Aradan 5 ay geçti...bir sürü kimlik çıkardım kendimden... yaparken koptuğum... herşeyi geriye attığım..7/24 düşündüğüm... aslında hep olan ama ertelenen... engellenen..

Etkinlik avcısı, gezer tozar yazar, blogger, fotoğrafçı, kişisel gelişim uzmanı, yaşam koçu, NLP’ci, Hipnoz’cu, meraklı, gelişimci, düşünür, taşınır..

 

 
Toplam blog
: 33
: 735
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Seyahat etmek, gezmek, fotoğraf çekmek, okumak ve yazmak en sevdiklerim..O yüzden bu blogu kurdum..