Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Benim penceremden

Benim penceremden
 

Benim ışığımdan gördüklerim


BİR RÜYADAYIM…

Bir rüyadayım,
Beni başka diyarlara götürecek.
Bir rüyadayım,
Benimle birlikte rüya görebilecek.
Belki de,
Düşüncelerimi okuyabilecek.
Bir de benle gezecek.
Bir rüyadayım,
Yeni şeyler öğretebilecek.

TEK DÜŞÜNCELERİM…

Tek düşüncelerim,
Beni doğru yola götürecek.
Tek düşüncelerim,
Benimle birlikte gelebilecek.
Bir de bensiz düşünemeyecek,
Hiç beni terk etmeyecek.
Benimle başka diyarlara gidecek.
Tek düşüncelerim,
Bana doğruyu öğretecek.
Belki de bensiz sadece,
Hissettiklerini düşünebilecek.

SEVGİNİ VERİR MİSİN?

Sence,
Başka diyarlar var mı uzakta?
Sevginin hissedildiği. Sence, Sevgi sihirlere değişilir mi?
Sence sen değişir misin?
Bana sevgini versen,
Vereceğim sihirlere değişir misin?
Ben değişmem,
Çünkü bana göre,
Dünya'da bulabileceğim,
En önemli sihir,
Sevgidir.

TİTRİYORUM

Titriyorum,
Soğuktan değil, üşümüyorum.
Titriyorum, Korkumdan değil, korkmuyorum.
Titremek istemiyorum,
Ama titriyorum.
Hissetmiyorum,
Sadece titriyorum.
Hissetmediklerimi duyabiliyorum,
Ama titriyorum.
Titriyorum,
Çünkü merak ediyorum,
Bir şeyler öğrenmek istiyorum.

BİR ARKADAŞ ARIYORUM

Bir arkadaş arıyorum,
Beni anlayabilecek.
Bir arkadaş arıyorum,
Düşüncelerim kadar iyi olabilecek.
İyi kalpli olmasını istiyorum,
Bekletsem de bekleyebilecek.
Düşüncelerim ile seçilebilecek,
Bir arkadaş arıyorum,
Düşünceleri ile sevilebilecek.
Sadece beni anlasın,
Benimle anlaşsın istiyorum.
Bir arkadaş arıyorum,
Düşünceleri ile sevilebilecek.

UZAY

Uzay deyince ne gelir aklına?
Mars, Satürn dışında.
Ne gelir aklına?
Söyle hadi korkma!
Ay, Güneş'te yok ama,
Söyleyeceğin şey,
Gezegenler dışında.
Belki de bulursun,
Söyle.
Bulursun zorlan biraz.
Haydi dene,
Başaracaksın dene.
Yıldızlar var,
Ben söyleyemem ama,
Sıra sende,
Biraz zorla,
Bulacaksın inan bana.

GÖKYÜZÜ

Gökyüzü,
Mavi bulutlar, parlak Güneş.
Hiç düşündün mü?
O koca mavi perdenin ardında,
Ya da arkasında,
Neler olduğunu,
Hiç düşündün mü?
Uzay mı, yoksa Kara bir boşluk mu?
Hiç düşündün mü?
Neler var gökyüzünün ardında?

KUŞLAR

Kuşlar,
Gece yatar,
Gündüz öter.
Sabah beni uyandırır,
Gece beni yatırır.
İyi geceler der,
Cik cik diye öter.
Kuşlarım bana sevgiyi,
Hem de bana özgürlüğü,
Bir de kuşlarım bana,
Hayvan tanımayı öğretir.

UYUYORUM…

Uyuyorum,
Belki de başka bir diyarda,
Uyuyorum,
Hayal diyarlarda,
Bazense yastığımın,
Beyaz kılıflarının altlarında.
Belki de beyaz bir kar tanesinin, Altında.
Uyuyorum,
Belki de başka diyarlarda.

HAYALLER DİYARINDAYIM…

Hayaller diyarındayım,
Hayal görüyorum.
Hayaller diyarındayım,
Belki de yok oluyorum.
Aslında yok olmuyorum,
Sadece kendi diyarıma gidiyorum.
Bir kere olsun barış istiyorum.
Sadece kendim olmak istiyorum.
Hayaller diyarındayım,
Sadece barış istiyorum.
Barış istiyorum,
Sadece,
Barış istiyorum,
Barış istiyorum,
Ama belki de sadece bir,
Hayal görüyorum.
Ben savaşlar bitsin istiyorum,
Ben barışa merhaba,
Savaşlara hoşça kal demek,
İstiyorum.
Barış istiyorum,
Belki de sadece hayal görüyorum.

TÜRKİYE'M!!!

Türkiye'm,
Taşında toprağında,
Suyunda ateşinde,
Türkiye'm.
Al bayrağın ışığı,
Ak yıldızın umudu.
Helal Türkiye'm, Helal.
Türkiye'm sana akan kanlar,
Helal olsun.
Senin için Türkiye'm,
Kadının el emeği helal olsun.

KORKUYORUM…

Korkuyorum,
Korku filmi izlemiyorum.
Korkuyorum,
Evde yalnız değilim.
Sadece korkuyorum,
Ben korkmayı sevmiyorum,
Ama korkuyorum.
Sadece gördüklerimi hissediyorum,
Görüyorum ama korkuyorum.
Korkuyorum,
Çünkü gördüklerim beni,
Korkutuyor…

 
Toplam blog
: 7
: 1350
Kayıt tarihi
: 11.02.08
 
 

1999 İstanbul doğumluyum. Bir Fransız okulunda ilköğretim 3. sınıf öğrencisiyim. Arada sırada şiir y..