Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '11

 
Kategori
Müzik
 

Benim şarkılarım - Gitmiyorsun

Benim şarkılarım - Gitmiyorsun
 

Gel desem gelmiyorsun

İçimden çıkmıyorsun

Her sabah kalktığımda

Aklıma geliyorsun

Damla, damla yağıyorsun

Düşün, düşün bitmiyorsun

Öleceğim kederden

“Git” diyorum gitmiyorsun

Gözlerime düşüyorsun

Anıları siliyorsun

Sevgimle sardım seni

Üstünden çıkarıyorsun

Belki bende kabahat

Böyle geçecek hayat

Hep yanlış yerde duruyorum

Ayrılınca unutan

Ağlayınca boşalan

Bir hayatım olsun istiyorum

Şarkımı dinlemek isteyenlerin aşağıdaki linki tıklamaları yeterli

http://www.dailymotion.com/playlist/x1gy8i_bluenotes1_benim-yarkylarym/1#videoId=xmn5kg

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..