Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '11

 
Kategori
Müzik
 

Benim şarkılarım - Yeni yılını kutlarım

Benim şarkılarım - Yeni yılını kutlarım
 

Kutlu olsun yeni yılın

Sen mutlu ol sevgilim

Nerede olursan ol

Ben hep seninleyim

 

Kaç yıl geçecek ayrı ayrı

Bize sadece anılar kaldı

Hep söylenecek bu şarkı

Yeni yılını kutlarım

 

Gördük sevdik seviştik

Hızla geçip gttik

Ellerimizle kalbimize

Ruhumuza değdik

 

Düş gidiyor peşişıra

Peşinden bu şarkıda

Olsun ben çok mutluyum

Seni gördüm ya

 

Kaç yılbaşı ayrı ayrı

Bize anılar kaldı

Hep söylenecek bu şarkı

Yeni yılını kutlarım

http://www.dailymotion.com/video/xnay04_yeni-yylyny-kutlarym_music

 
Toplam blog
: 271
: 606
Kayıt tarihi
: 16.05.08
 
 

Güzel sanatlar fakültesi Müzik bölümüne gitmeme rağmen, fakülte sonunda yıllardır yaptığım turizm..