Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '14

 
Kategori
Blog
 

Benim Sayfam

Benim Sayfam
 

Geride kalan... Sadece bir hikâyesin...


Aidiyet… Ve… ‘’Benim’’ diyebilmek.

‘’Ben diye başlama söze!’’ demişlerdi, vakti zamanında.

‘’Kendini öne çıkartma!’’

‘’Mütevazı ol!’’

‘’Sen hariç, kendini hesaba katmadan, herkes için çalış, çabala, didin, yorul ama hayıflanma!’’

‘’Sızlanma!’’

Uzun çok uzun zaman öğretilenleri uygulamaya çalıştım, uyguladım da. Ne kadarını başardım? Başarabildim mi? Tartışılır! Zira değerlendirmeleri kendin değil, yine etrafında sorumluluk duyduğun ve onca çaba sarf ettiğin insanlar yapar. Sen, sen olamamışsındır belki de yıllar boyu. Ya da sendeki seni, hep bastırmışsındır!

‘’Sus’’ diye diye.

Ve… Bir gün, yıllardır kendin için düşündüğün, yapmak istediğin, hayallerini kurduğun düşlerinin gerçekleşmesinin yolu açılır önüne.

Hani derler ya. ‘’Tesadüf diye bir şey yoktur hayatta.’’

‘’Olması gereken, olması gerektiği zaman çıkar karşına.’’

Yazma serüvenine başlarsın, belki biraz geç de olsa…

Geç değildir aslında, hiçbir şey hayatta. Nefes aldığın, yaşadığınca…

Hayallerinin gerçekleşmesinin ilk adımını atarsın, Milliyet Blog’da.

İlk zamanlar, ürkek, şaşkın çokça acemi (gerçi hep acemilik devam etmekte de), çekingen, karalarsın satırları. Ve… Aylar, mevsimler, yıllar geçer. ‘’ İçindeki beni’’ keşfettiğin ya da susturmaktan vaz geçtiğin bu zaman zarfında, yazarsın, yazarsın, yazarsın. Yazdıkça açılır, daha çok yazma tutkusuna kapılırsın.

Büyük bir övünç kaynağın vardır artık, o güne değin sahip olduğun, övündüğün değerlerinin yanında, belki de daha fazla.

‘’Benim sayfam’’

Dört yıl gibi bir süreyi, tamamlamak üzereyim burada.

Geçen bunca zaman sürecinde; sanaldan gerçekliğe dönüşen ve paha biçilemez dostluklar edindim. Arttım, onurlandım, yazdığım yazılar okundukça ve yorumlandıkça mutlandım.

Umutlarım, yazma tutkum ve sağlığım elverdiğince; yazmaya devam etmek dileği, ümidi ve de arzusundayım.

Yıllar geçip gitse de, yıllar eskise de, bu serüven, bu tutku, bu arzu ve dilekler hiç bitmesin diyor, Milliyet Blog idaresine ve çalışanlarına ve de varlığı benim için çok istisna olan, gönlümde ve sayfamda ağırlamaktan onur duyduğum, siz değerli arkadaşlarıma sonsuz teşekkür ve en içten sevgilerimi sunuyorum.

İYİ Kİ VARSINIZ…

 

Ay Şen

 
Toplam blog
: 533
: 1375
Kayıt tarihi
: 14.11.10
 
 

Aydoğdu; kızgın güneşinde Ağustos'un, sararmıştı altın sarısı başaklar. Kırlangıçların göç dansın..