Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Benim seni seven yüreğim öldü

Benim seni seven yüreğim öldü
 

ÇILDIR


Yüreği olmadan sevmek çetinmiş,
Benim seni seven yüreğim öldü.
Yüreğim ezelden öyle seninmiş,

Benim seni seven yüreğim öldü.

Hakka yüz çevirdim yolumu azdım.
Seni söz ettim kalbime yazdım.
Elimle ona bir kabirde kazdım.
Benim seni seven yüreğim öldü.

Ne deyim ben bu hale bu aha?
Seni sevmek bana bir ömürden baha
Ben seni sevmemem, sevmemem bir daha
Benim seni seven yüreğim öldü

Özünü çıkılmaz bir yola saldı.
Gizledi derdini benden de sakladı ,
Yandı sensizlikten tutuştu yandı.
Benim seni seven yüreğim öldü.

 

Ali Karagöz.03.10.2012

  

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..