Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '17

 
Kategori
Sevgililer Günü
 

Benim sevdam ki ille de sevdam ve ille de aşk

Benim sevdam ki ille de sevdam ve ille de aşk
 

Sevdam sevdalısına sevdalanınca sevda sevdalığından utanır ....


Benim sevdam uzağı yakın, yakını uzak eder...

Benim sevdamı bir bilen pişman bir de bilemeyen şişman..

Benim sevdam '' kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır''.

Benim sevdam da ''acıkan doymaz sanır, susayan kanmaz sanır''.

Ah benim sevdam,

Ölüyü diriltir, diriyi öldürür mü bilemem artık da..

''Abanın kadri yağmurda bilinirmiş'' benim sevdamın kadri yalnızlıklarda bilinir. ''Abdala kar yağıyor demişler titremeye hazırım demiş.''

Sevgililer günü olur da ben yazmasam da olmaz akacak sevdada aşk damarda durmaz imiş. 

Ben ki aşkı sevgiyle sevgiyi emekle harmanlarım. Gördüğüm gözler yabancı gelmez hepsinde aynıdır. Karaysa kara, maviyse mavi. Sırma saçlı kel olur, kel sırma saçlı. Yarin yüzü oturur karşıma, gülümser durur. Bir an yarim karşımda sanırım sonra daldın daldın sesiyle uyanırım.

Sevmek böyle birşey...

Sevmek yürekte taşıyabilmek

Sevmek kendini unutup sevgiliye bürünmek

Sevmek ..sevmek..sevmek lafın özü hayat sevince, sevilince güzel.

Sevgi kıymaz

Sevgi kırmaz

Sevgi öldürmez.

Herkes öldürür sevdiğini dense de herkes öldüremez kendini.

Kaç kovala, kovala kaç şeytan işi..Yok ki yaşamın garantisi.

Haydi şimdi haykır sevgini

Seni seviyorum seni seviyorum de

Vazgeçme !

Sevgini at  yüreklerine duymazsa, duymazlarsa Hıdır duyar  elbette.

Sevgi olmasaydı yaşanmaz olurdu bu düzende ve elbette bir gün sevgi kurtaracak bu dünyayı inanmaktan vazgeçme.

Yaşa git gönlünce...

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..