Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Benim sevdiğim kadındı...

Benim sevdiğim kadındı...
 

Çizim: TuNç


Ah yürüdümü yollar sarsılırdı
kadehinde dertler asılı kalırdı
kahkahası gönül fırtınası
mehtabımda esir ederdi yıldızları.

Benim sevdiğim kadındı
kadınımdı.

Kadere inanmaz, şansını yaratırdı
fallara kanmaz, duruşunu tartardı
dedikodu yapmaz, kuyusuna atardı
gözyaşına dayanamaz, kıyamazdı, insandı.

Benim sevdiğim kadındı
yalnızdı...

Kaçalım derdim, olmaz bırakamam bu şehri derdi
sadece benim ol derdim, zaten hep sana aittim derdi
kapa derdim gözlerini, susar gözlerimden öperdi
kelimeler anlamsız, ruhumdaki fırtınayı dinlerdi.

Benim sevdiğim kadındı
kadınımdı.

Her kadın kadar yalnızdı...

Ah geceni gündüzünü sarsardı
güzeli, zillisi, arsızı, asaletini kıskanırdı
kahkahası gönül fırtınası
masasında esir ederdi ayını, yıldızını.

Kadere inanmaz, fallara kanmaz
dedikodu yapmaz, kaçalım desem olmaz.

Zaten ben hep sendeydim derdi
susar, gözlerimden öperdi.

Benden bir adam yaratırdı
duruşuma şekil katar, kelimemi tartardı
çocukluk sırlarımı yüreğinde saklardı
kıyamazdı işte
kıyamazdı
insandı.

Benim sevdiğim
kadındı.

Kadınımdı...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..