Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Benim sevdiğimi hiç bir zaman bilmeyeceksin

Benim sevdiğimi hiç bir zaman bilmeyeceksin
 

benim sevdiğimi hiç bir zaman bilmeyeceksin


Bu gün senin doğum günün.
Ben sensiz senin doğum gününü kutluyorum.
Sevdiğin şarkıyı sensiz defalaca dinliyorum.

Bende sende tutuklu kaldım.

Ben de sende tutuklu kaldım.
Ama asla bilmedin.
Yanındaydım.
Bir gölge gibi.

Uğruna sigaramı değiştirdim.
Alkole başladım.

Hiç bir şeye yanmıyorum da.
Ah bir...
Ah bir bilsen seni sevdiğimi.
Yada bilseydin.

Senin için ben neyim bilmiyorum.
Ama sen benim için her şeydin.

Şimdi sen İstanbul'dasın.
Ben Ankara'da.

Sen deniz gibisin.
Ben çöl.

İtiraf ediyorum kendime.
Ben seni çok, çok, çok sevdim.

Ben sadece bir arkadaşın gibi kaldım.
Uzak bir sahilde kalan bir şehir gibi.
Sensiz, bu şehir inan ki hiç bir tat vermiyor.

İstanbuldasın sen ben Ankarada.

Uzaktan sevmek kadar,
Büyük bir azap var mı?

Sensiz yaşamak,
Sensiz saniyeler.

Bir gün her şeyi itiraf edip,
Yığılsam karşına.
İşte o şarkıyı ben söylesem.

Bir gün bir çılıgınlık yapıp seni sevdiğimi söylesem.

Bir gün ama ne zaman.
Sevmek zor iş.
Yürek işi.
Gönül işi.

Ama ben başaramadım.

Fakat sen benim sevdiğimi hiç bir zaman bilmeyeceksin...

 
Toplam blog
: 20
: 627
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

1978 Ankara doğumluyum. Bir kamu kurumunda memur olarak görev yapmaktıyım. Edebiyatı ve felsefeyi se..