Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Nisan '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Benim sitem ziyaretçilerin bekliyor...

Benim sitem ziyaretçilerin bekliyor...
 

Web Sitem Logosu


Dostlar size kendi web sitem kurmaya karar verdiğimi bildirmek istiyorum. Yalnız benim sitem bana özel olduğundan adresini de vermeyeceğim))

Sadece sitemin kurallarını ve görünmez kurallarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu site diğer net sitelerinden ayıran en büyük özelliğini sizlerin beğenisine sunmak istiyorum. Bu kurallara sizler de eklemek isterseniz yorumunuza lütfen eklemek istediğiniz kuralı yazın ben de uygulamasını yapayım. Ee sonuçta kazanan yine ben olacağım sonuçta kuralı kim koyarsa oyunu o kazanır.))

Evet sevgili dostlar genel kurallar nesnel olan ve öznel olan olmak üzere ikiye ayırdım. Ayrıcı alt ölçütlerde de görünen ve görünmeyen kurallar ve de içtihatlarım var.

GENEL KURALLAR:

Nesnel:

1- Hiçbir şekilde kamu düzenini bozucu, genel ahlaka aykırı, başkalarını rahatsız ve taciz edecek şekilde, yasalara aykırı bir amaç için, başkalarının fikri ve telif haklarına tecavüz edecek şekilde kullanılamaz. Ayrıca altyapısı üzerine makul olmayan veya orantısız büyüklükte yük getiren herhangi bir işlem de yapılamaz.

2- kullanıcı, web sitesinde uygunsuz ve/veya Türkçe’nin kullanım kurallarına aykırı içerik yayınlayamaz.

3- Diğer maddeler bildiğiniz genel içeriklere sahiptir.


Bu genel kurallar bütün web sitesinde var zaten bende kopyala yapıştır yaparak genel kuralları oluşturdum))


Öznel:

1- İstemediğim ve yazının içeriği benim istemediğimi anlatıyorsa veya içeriyorsa yayınlanmayacaktır.

2- Kendi fikirlerinizi yazabilirsiniz ama benim kabul ettiklerimi yazmanız yararınıza olacaktır.

3- Burası yazarcıklardan ibaret sende YAZARCIKsın haddini bil. Çok zorlama beni ve yorma.

4- Burada yazma hakkı sadece benim isteklerimi yazanlar yayınlanacaktır.

5- Sizin yazdıklarınızın benim için hiçbir değer ve önemi yok.

6- Yukarıdaki genel şartlar içinde istediğim zaman kural koyma veya kuralı kaldırma hakkına sahibim ayrıca bunlardan HARİÇ BİLİNMEZ ŞARTLARIM var

7- Siz düşünmeyin, hissettiklerinizi yazmayın. Burası platform değil. Burası sadece benim isteklerimin tarzında yazıların yayınlandığı yazarcılık oynanan bir yer.

8- Öyle ya yazarcıktan ibaretsiniz ve önemsizsiniz.

9- Yazmış olduğum kriterlerin arka tarafını okuyacak kadar gelişmiş beyne (!) sahipseniz yazın yoksa yazmayın.

10- Benim sitemde sansürün katmerlisi var. Bakayım ne kadar yazabileceksiniz ve benim editörlüğümden geçer not alacaksınız.

11- Size ucu mumlu name mi gönderdim ki hak istiyorsunuz. Ben ne kadar hak verirsem o kadar hakkınız var.


Yukarıda saydığım kuralların tamamını kendi net sitemde uygulamaktayım.) Neme lazım başım ağrımasın benim kafamda benim tarzımda benim istediklerimi yazmayanların benim sitemde ne işleri var.

Tabi sitemi methetmem de gerek arkadaşlar ayıp olur kendime yoksa))

Sudan selden; güneşten ışıktan; sevgiden saygıdan; kelekten kuştan; börtü böcekten; havadan sudan; dağdan denizden ve bilumum gerek ama çoğu zamanda elzem olmayan her şeyi ekleyebilirsiniz. Tabi bunlarda benim isteklerime bağlı unutmayın.

Ekleyeceğiniz resimler de cıbıldaklık isteme. Bu arada muzipçe fıkra anlatırsanız o olur. Renkler genelde tabi o gün ruhumda fırtına yoksa doğa resimleri olur. Ama yok o gün fırtına varsa siyah beyaz resimleri yayınlarım haberiniz olsun.

Bir de kurduğunuz cümlelerde istemediğimi bir şeye atıfta bulunmayın.

Ama sitem harika arkadaşlar üyelikçiklerinizi dört gözle bekliyorum))

Ziyaretlerinizde paylaşabilecek tabi bu kriterlere uygun yazı gönderirseniz de yayınlarım.))

Saygıyla ve siteme gelin unutmayın emi.))

 
Toplam blog
: 84
: 575
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

Yaşamak; herhangi bir amaç taşımadan sadece insan olmanın bilincine vararak yaşamak. Tek cümlelik..