Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '08

 
Kategori
Dostluk
 

Benim suçum ne?

Benim suçum ne?
 

Sen okumuyorsan, düşünmüyorsan, ilkel benliğinin kurbanı isen, benim suçum ne?

Sen hayatı sadece bir tek pencereden görüyorsan, sabit fikirlerinle en doğrunun senin doğrun olduğuna inanıyorsan, dahası inandırılmışsan, benim suçum ne?

Sen din adı altında insanın doğasıyla tamamen ters düşen safsatalara bağlanıyorsan ve ben özgürlükten, insani olandan yana kullanıyorsam yaşama hakkımı benim suçum ne?

Sen milliyetini haddinden fazla büyütüyorsan ve aslında hasbel kader o kimlikte dünyaya geldiğinin farkına varamıyorsan ve bu uğurda insanların hayatına kastedecek kadar mağara adamı kafasıyla düşünüyorsan, benim bunda suçum ne?

Sen sanattan anlamıyorsan, sanata tükürenlere pirim verip de üstelik saçma sapan dogmaları sanat sanıyorsan, sanattan anlayabilmek için belli bir eğitim seviyesine ve belli bir bakış açısına sahip olunması gereğinin farkında değilsen, benim suçum ne?

Senin saçma sapan dünya görüşüne zerre kadar müdahale etmediğim halde benim yaşamıma hiç hakkın olmamasına rağmen bunca karışmaya çalışıyor ve beni, benim gibi düşünenleri tehdit eder hale getiriyorsan kafanı, benim bunda suçum ne?

Sen benim yaptıklarıma cesaretin olmadığı ve de acaba ne derler korkusu ile tu kaka diyorsan, benim bunda suçum ne?

Sen hem memleketin gidişatından yakınıp hem de ısrarla o gidişatın sorumlularına sırf işin yürüsün diye oy veriyorsan, benim bunda suçum ne?

Sen sadece kendi doğrularına inandığın için çoluğunu çocuğunu çarpık bir ahlak anlayışıyla yetiştiriyor ve sonra da elalemin nasmusuna bok atmaya kalkıyorsan, benim ve benim gibilerin bunda suçu ne?

Sen ulaşamadığın ciğere pis diyor ve vurun kahpeye matığıyla at gözlüklerini takıp tüm kadınları kafana göre yatılacak kadın, evlenilecek kadın diye kategorize ediyorsan benim bunda suçum ne?

Sen sadece sana öyle öğretildi diye aslında içini kemiren yanlışlardan vazgeçmeye yanaşmıyorsan, benim suçum ne?

Sen aldığın evin taksidini, arabanın benzinini, kredi kartının borcunu ödeyesin diye ben sürekli eziliyorsam, benim bunda suçum ne?

Sen vaktini tv dizileri, magazin programları ile tüketip de utanmadan bir de benim vaktimi değerlendirme şeklimle alay etmeye kalkıyorsan, benim suçum ne?

Sen hayatın boyunca hiç bir ciddi tarih kitabı okumadan, benim öğrendiğim onca tarih bilgisini hiçe sayarak, bana utanmazca hamaset yapıyorsan, benim bu işte suçum ne?

Senin hayatına birileri benim düşündüğümden çok daha sınırlı tanrılar, çok daha sınırlı ve de kısıtlı dinler, ahlaklar yerleştirmişse benim bunda suçum ne?

Sen, ben ve benim gibilerin geceleri aç yatması sayesinde parana para katıyor ve bir de utanmazca bizleri suçlamaya kalkıyorsan, benim bunda suçum ne?

Senin yaşam tarzın, senin arabaların, senin evlerin, senin tatillerin, senin hobilerin, senin arkadaşların, senin boş beynin, senin dinin, senin ahlakın, senin tarihin, senin anlamsızca öfkelerin, senin tutuculukların, senin saçmasapanlıkların, senin çoluğun çocuğun, senin bildiğini sandıkların, senin ulaşmaya çalıştıkların.... Varsa yoksa senin yaşamın ve o yaşamın sürdürülmesi için benim kısıtlanan yaşam alanım, ne olacak be kardeşim?

Söylesene bana tüm bunlarda benim suçum ne?

Senin hiç mi suçun yok tüm olan bitende.

 
Toplam blog
: 15
: 548
Kayıt tarihi
: 28.06.06
 
 

Ege Alkan, 1967 yılında, Marmara Bölgesi'nin dogusunda küçük bir ilçede dünyaya geldi. İlk ve ort..