Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '15

 
Kategori
Güncel
 

Benim tecavüzcüm saygın, ya seninki?

Benim tecavüzcüm saygın, ya seninki?
 

Görsel internetten alınmıştır.


-Ah arkadaşım, başıma gelenleri sana bir anlatsam, küçük dilini yutarsın şaşkınlıktan.

-Ahh çok merak ettim anlatsana, hadi hadi durma anlaaat!

-Dinle o zaman;

Hafiften yağmur çiseliyordu. Rüzgâr da efil efil esiyordu. Henüz on dört yaşındaydım. Beni sevdiğini sandığım kişiyle yolda yürürken, aniden kolumdan tuttu ve beni kuytu bir yere çekti.

Korkmuştum. Ne yapıyorsun sen? Diye bağırdım. Önce ağzımı kapattı, sonrasında beni şiddetle yere fırlattı. Her yanım acıyordu. Ne olduğunu anlamaya çalışırken başıma vurduğu bir taşla bayılmışım.

Ayıldığımda sevdiğim başımda bekliyor ve pis pis sırıtıyordu. Çok kızmıştım ona. Elime geçen tüm taşları fırlattım kafasına. Canım çok yanıyordu. Ayağa kalktığımda bacaklarımdan aşağı kan akıyordu.

Öyle korkmuştum ki bu olayı kimseye anlatamadım. Anneme de kapkaç kurbanı olduğumu söyledim, inandı.

Sevdiğim de on gün sonra başka bir kızla evlenmiş. Amaaannn… Bana ne. Benden uzak olsun da…

Zaman geçtikçe kilo almaya başladım. Annem şüphelenmiş olmalı ki beni bir doktora götürdü. Aaaa hamileymişim.  Çocuğum olacakmış. Doktor anneme anlatırken duydum. Çok ama çok şaşırdım.

Artık iyice nefret ediyordum ondan. Aklıma gelen bütün küfürleri yapıyordum ona. Okula gidemiyordum. Arkadaşlarımı göremiyordum. Hem görsem ne olacak ki. Arkadaşlarım beni görünce görmezden geliyorlar, konuşmuyorlardı benimle. Komşular desen sürekli beni konuşup dedikodumu yapıyorlardı. O nedenle evden dışarı çıkmak dahi istemiyordum.

Bu arada ailem şikâyetçi oldu ondan. Benim yaşım küçük olduğu için devlet koruma altına aldı. Sonra bir gün bebeğim oldu. Ben nasıl bakarım buna derken Mahkeme kararını verdi. Ay nasıl şaşırdım ve mutlu oldum anlatamam. Ruh sağlığım birden bire düzeldi. Artık hayata daha umutlu bakar oldum.

-Ayyy nasıl oldu bu mucize, çabuk anlat ne olur!

-Acele etme anlatıyorum işte ama sonunda beni kıskanma olur mu?

-Söz kıskanmayacağım, hadi anlat!

-Peki dinle…

Hani o uzun süren mahkeme süreci var ya. İşte, o uzun süreçte Mahkemenin Hâkimi, Savcısı, Bilirkişi heyeti çok yoruldular biliyorum. Fakat sonunda öyle bir karar verdiler ki anlatamam.

-Uzatma, artık söyle kararı!

- Ayyy bir bilsen arkadaşım. O var ya o, çok saygın biriymiş. Mahkemenin çabaları boşuna değilmiş. Sonunda onun saygın biri olduğuna hükmetmişler. Böylece benim de ruh sağlığım şıp diye düzeldi. Ya bana tecavüz eden, hamile bırakan şahıs, adi biri olsaydı; nasıl yaşardım bu utançla?

Şimdi, gurur duyuyor ve haykırıyorum; Benim tecavüzcüm saygın, ya seninki? 04 Kasım 2015

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..