Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

29 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Benim Ülkem

Benim Ülkem
 

Ülkem şehitlerle doğdu,
Ülkem kanla doğdu özellikle
Kars'dan Muğla'ya,
Edirne'den Hakkari'ye
Vatan için, bayrak için
El ele verelim hep birlikte
Ayırmadık insanımızı özgürce
Kız verdik oğlan aldık beraberce
Çanakale'de şehit düştük Mehmedim,
Cumhuriyeti kurduk bu bizimdir eserim..
Kardeşçe omuz omuza her seferim,
Kürdüm, Lazım, Çerkezim
Daha nicelerde yaşar mezhebim
Düşmanımdan başka, görmez gözlerim
Ülkemde hep kardeşliği düşlerim..
Rahat bırakmazlar kurtlar, namertler,
Düşürürler kardeşi birbirine yezitler
Ekmeğe, aşa, sofraya el atar aç sefiller
Doymazlar, daha milletimden ne isterler
Sorsan Nufusları azdır yetinmezler
Daha etraflarından çokca toprak isterler
Ey gözü doymaz aç kafirler
Bu nufusa topraklarınız yetmezmi gafiller
Bırakın milletimi, bırakın insanımı
Yoksa kalkarlar
Cumhuriyeti yeniden kurarlar,
Türk milliyetçiliğini,
Senin topraklarına da yayarlar...
Korkudan kaçarsın,
Sanki sanarlar kahpe karılar....
Elindeki toprağınla yetin,
Yoksa toprağından da olursun,
Yetinmezsen elindende alırlar
Bırak insanımla uğraşmayı,

Bırak vatanımla uğraşmayı,

Bırak bayrağımla uğraşmayı,
Benim olan herşey benimdir,

Kimsenin gücü yetmez almaya...

 

Ayhan İÇÖZ
29.01.2012 saat: 13.07

 

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..