Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Benim Yârim ne yapar, nasıl geçer günleri?

Benim Yârim ne yapar, nasıl geçer günleri?
 

Ağlayınca Deniz mi damlar O Güzel Gözleri......


Benim Yârim ne yapar, nasıl geçer günleri?

Geceleri huzur bulur mu, kuşkanadı çırpan yüreği?

Acıtır mı Güllerin dikeni, hasret çekerken sevgileri?

Benim Yârim ne yapar, nasıl geçer günleri?

*

Benim Yârim ne yapar, nasıl geçer günleri?

Keşke ben yazsaydım sana o besteleri…

Gündüz gece söyleseydim tek tek heceleri...

Benim Yârim ne yapar, nasıl geçer günleri?

*

Benim Yârim ne yapar, nasıl geçer günleri?

Benim Yârim gizli gizli ağlar mı?

Ağlayınca Deniz mi damlar o Güzel Gözleri?

Her damlası dalga dalga boğar bedenimi...

Tarifsiz acılar kaynatır İçimde, eritir benliğimi...

Benim Yârim ne yapar, nasıl geçer günleri…

 
Toplam blog
: 48
: 172
Kayıt tarihi
: 15.01.14
 
 

Okur, yazar, gezer, resimler... ..