Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '15

 
Kategori
Şiir
 

Benim

Benim
 

Ayağım yer başım gök koca dünyada bir ben
Gözüm gördüğü kadar güneş benim ay benim
Ah beni görebilsen oturtuğun hücreden
Gönüller sultanıyım köşk benim saray benim

Ahım acziyet imiş gaflet gözümde perde
Beyhudeymiş sitemim suç benim günah benim
Şimdi yeller esiyor yalan olduğum yerde
Hem geceyim hem gündüz ak benim siyah benim

Sana zalim deyişim zulmume bahaneymiş
Kendine kasteyleyen o zalim katil benim
Bilmedim her çilenin diğer adı kadermiş
Hem şaşar hem beşerim çiğ benim kâmil benim

Şimdi yağmur altında o eskimiş cehennem
Islandı yaralarım dert benim şifa benim
Canımda cennet tüter kor bilmem ateş bilmem
Cefa atına bindim dört nallı sefa benim

Okuma şiirimi bakma yazan elime
Kelimeler ardında haykıran sukut benim
Meramım sen değilsin seslenişim ölüme
Mezarımdan sana ne mevt benim tabut benim
 

AYNACI   21 nisan 2013

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..