Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Benimki

Benimki
 

Kadınlar bir araya geldiğinde adamlarından bahsetmeye bayılıyorlar. Bense onları dinlerken sarf ettikleri cümlelere bayılıyorum. Adamların adı yok, sıfatı var. Benimki

- Benimki ot, kök, sap yemez. İnan akşamları ne yemek yapacağım diye çok zorlanıyorum.

- Benimkine et yap her akşam gıkını çıkarmaz seve seve yer vallahi.

- Benimki sevmez öyle gece gezmelerini, sizi gündüz vakti şu cafe’de gördüğüme dua edin. Kıskanç şekerim.

- Benimki öyle dar düdük, mini etek falan hayatta izin vermez. Hele dekolte aaa direkt kavga ederiz.

- Benimki sabah işe giderken ne giyeceğini bile bana sorar. Moda danışmanıyım kendisinin ih hiiiiii…

- Benimki de evlendikten sonra bir alem oldu canım! Bazen onu anlayamıyorum. Mevzu evlenene kadarmış demek.

- Benimki ev işlerine yardım etmeyi seviyor Allah razı olsun ondan.

- Benimki bir çivi ile çakamaz.

- Benimki ile alışverişe çıkılmaz, bir saatte sıkılır zindan eder mağazayı insana.

- Benimki doğum günümde bana tek taş aldı, bir de tatil sürprizi yaptı. ( Kapak!)

- Benimki spora çok düşkün... Benimki çocuklara çok düşkün.... Benimki şöyle, benimki böyle…*

Bu benimkiler dinlene dinlene kendininkinde olmayıp da başkasında olan iyi huylar ayıklanıyor, adama "milletinki şöyle böyle yapıyor sen ne yapıyorsun" şeklinde dönülüyor. Olur da kendininkinden daha kötü bir hikaye dinlenirse Allah’a şükredip, akşama en güzel yemek hazırlanıyor, unutulmuş sevecenlik tekrar gündeme getiriliyor.

Ben henüz mevzunun bu kısmında değilim fakat şiddetle benimki furyasına katılıp, sürekli sevdiğim adamdan bahsetme arzusu içerisindeyim. Milletin benimkilerini dinlerken feci halde hasetlenmekteyim. ( Peh!) Öyle veya böyle (?!) sahiplenilmiş kadınların kendi benimkilerinden bahsederken aldıkları zevke ben de erişmek derdindeyim.

Hele bir benimki çıksın piyasaya ahtım var bütün kadınlara meydan okuyacağım. Sırf iş olsun diye iyi olan her şeyi bire beş katıp anlatacak, ardından da karşımdaki kadına “ikimizde aşık, bir tek farkla; benimki senden biraz fazla”** şarkısını patlatacağım. Kötü olan konuyu da es geçecek, asla tencere dibin kara, benimki senden kara örneklemeleriyle ortama malzeme olmayacağım.

Onu pamuklara sarıp, sarmalayacağım. ( Yok, bu cümle olmadı ama belki işe yarar yine de kalsın. ) Benimki vesileyle havama hava katıp, “benimki” nasıl olurmuş herkesi ortadan ikiye çatlatacağım.

* Bu benimki örnekleri uzar gider, kısa keselim, beni germiyelim.

** Ferhat Göçer. Şarkının bu cümlesi çok uydu ne yapayım?

 

 
Toplam blog
: 118
: 1607
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

Bir fikirden bir başka fikre, gerçeği bulana kadar bir halden başka bir hale geçip duruyorum. İncede..