Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Benimle bu yolu yürümeye var mısın ?

Yetmiyor artık avutmalar..
Sözlere ihtiyacım var..
Duymaya ihtiyacım var..
İçten bir "Seni Seviyorum"u
Sarılıp boynuma..
Dudaklarımda hissetmek istiyorum dudaklarının ıslaklığını..
Teninin huzuru işlemeli tenime
Kovmalı ruhumu sarmaya çalışan karanlığı birlikteliğimiz..

Birbirimizi görmeliyiz aynaya bakar gibi baktığımızda yüzlerimizde..
Bazen hiçbirşey söylememeliyiz..
Gözlerimiz anlatmalı herşeyi..
Bazende rüyalarımızda söylemeliyiz arzularımızı
Ve gülümseyerek uyanmalıyız yeni güne
Ayrı ya da yan yana

Ne olursa olsun
Biz olmalıyız
Yıkmalıyız tüm direnişleri..
Seviyorsak yapmalıyız bunları..
Laflara, aramıza girmeye çalışanlara izin vermemeliyiz..
İçten sevmeliyiz..
Dışa vuracağımız zamanlarda olacaktır elbette..
Kim nederse desin
Ne yaparsa yapsınlar
Korkmamalıyız...
Bilmeliyiz ki sevgimiz bunları da atlacaktır..
Ve en önemlisi korkmamalıyız birbirimizi deli gibi sevmekten..
Geri adım atmamalıyız..
Sonunda bulacağımız mutluluğu düşünerek..

Şimdi soruyorum sana sevgili
Var mısın bu yola..
Güç ve çetin..
Zor ama imkansız değil..
Sabrederek başaracağımız bir sevgiye
Benimle bu yolu yürümeye var mısın?

Yusuf Sezgin AYBEY

 
Toplam blog
: 74
: 579
Kayıt tarihi
: 29.06.09
 
 

1987 Muğla doğulmluyum. İlk ve orta öğretimimi yine aynı şehirde tamamladım. Şu anda Akdeniz Ünivers..