Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '07

 
Kategori
Mizah
 

Benimle dalga geç!

Benimle dalga geç!
 

İnsan kendiyle dalga geçemez çoğu zaman. Özellikle eleştiriye açık olmayan insanlar... İkisi arasında çok fark var aslında. Ama niye bilmiyorum ben eskiden dalga geçilmeye de eleştirilmeye de dayanamazdım. Artık üstümden attım. Tamam arada iyi yaptığıma inandığım bir şey eleştirilince belli etmesemde içten içe üzülebiliyorum. Ama eskiden önüne geçemiyordum ve açıkça dışa vuruyordum. Dalga geçilmekte öyleydi benim için. Tanıyamayanlar varsa resimdeki benim 7 yaşındayım orada. Dedem ölmeden bir sene önce yaptırmıştı onu benim için. Görünce çok üzülmüştüm. Adam beni çok komik çizmiş diye... Şimdi düşününce çocukluk işte diyorum. Çok büyüdüm ya! Dalga geçilmek ve eleştirilmek çok ağırıma giderdi küçükken.

Bence bir insanın başarısı budur. Kendiyle dalga geçebilmek ve kendini eleştirebilmek... Arada bakıyorum aynaya ve diyorum ki "Dünyanın en gereksiz insanısın. Yaşaman kimseye bir yarar sağlamıyor. Yaptığın şeyler bir şeye benzemiyor. Neden devamlı kendini bir haltmış gibi görüyorsun. Sen eleştirilmesi ve dalga geçilmesi gereken bir insansın." Acımasızca belki ama bu benim bazı şeyleri fark etmemi sağlıyor. Bir şey yaptığımda güzel olduğunu görüp, aslında ben de bu dünyada bir şeyler yapabiliyorum diyorum. Eleştirilmek tamamen farklı. Ne kadar hoşlanmasamda eleştirilmekten karşımdaki bana bir eksiğimi söylediğinde, tabii değiştiririm demeye çalışıyorum. Sonunda bakıyorum, gerçekten haklıysa karşımdaki, değişiyorum. Ama bazen de bunu söyleyen beş para etmez bir insan olabilir, o zaman durduruyorum kendimi. Sen kendi doğrunu yapmalısın diyorum.
Artık benimle dalga geçilmesi sinirimi bozmuyor. Hatta bazen bende katılıyorum onların dalga geçmesine. Bazen salak gibi görünüyorum onların dalga geçmesine izin verip. Ama önemli olan o an benim mutlu olmam. Yoksa ben de, onlar da benim nasıl biri olduğumu adları gibi biliyorlar. Bir saniyelik mutluluk için kendimle dalga geçtiriyorum. Tabii aşırıya kaçmadan. Ama şu ana kadar öyle bir patavatsızlık yapan da olmadı zaten. Olacağını da sanmıyorum. Artık belli şeyleri ayırabilecek yaşa geldik. Bazen bizimkiler kendilerini kaptırıp, karşısındakine onu kıracak sözler söyleyebiliyorlar. Ama bir süre sonra hatalarını anlayıp geri dönüyorlar. Bana yapmadılar ama yaptıkları çok insan var. Bende kendime görev edindim. Kırdıklarında birilerini uyandırıyorum onları.

Dalga geçmek serbest. Bunu kırmadan yaptığın sürece bir sorun yok... Kendinizle dalga geçin! İyi gelir bence. Benimle de dalga geçin. Bu dünyaya dalga geçerek bakılırsa sanmıyorum attığı bir kazık senin canını yaksın. Sen dalga geç onun cesaretini kır ki o da sana kötülük yapmasın. Ama bunu yaparken onu sinirlendirmemeye de dikkat et. İşte o zaman ayvayı yiyebiliriz.

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..