Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '11

 
Kategori
Deneme
 

Benimle dans edin

Benimle dans edin
 

Kelebeklerin Ölüm Dansı


Her nerede iseniz...

Belki yanı başımda, belki, uçsuz bucaksız bir okyanusun ortasında, belki gözün; bir diğer gözü göremediği yaylalarda, belki bir dağın zirvesinde; karlar arasında, belki milyonlarca çicekler içinde ve belki de sadece kendinizle , kendi içinizde....

Her nerede iseniz; dinleyin bu müziği ve benimle dans edin. Ben sizi hissederim. Waltz of the Butterfly ( Kelebeğin valsi )

Bu hüznü ve bu gidişi, yalnız yaşamak istemiyorum...

Etrafımda, onlarca kelebek dans ediyor. Bir günlük ömürlerini, ellerime vermişler. Hepsinin yüzünde, ben varım. Buruk birer bakış gözlerinde.

Yaklaşıyorlar yavaş yavaş, dans ederek. Kalbimin ta derinlerine iniyorlar. Yokluyorlar beni. Anlıyorlar, ses etmeden, bir anda sarıp sarmalıyorlar beni.

Birden hafifliyorum. Binlerce kelebek, ruhumu; kanatlarında taşıyarak beni yükseklere ulaştırıyor. Bende başlıyorum onlarla uçmaya. Bu müziğin nağmelerine ayak uydurup ben de başlıyorum dans etmeye. Rengarenk bir ahenk var. Her birinin gözünde, mavi pembe yaş...

Mavi pembe yaşlar...

Birden, kelebek oluyorum. Birden, yaşamım tek bir güne iniyor. Hiç yaşamadığım ama çokça yaşadığım, onlarca yılım siliniveriyor. Hüzünlerim, sevinçlerim, ayrılıklarım, kavuşmalarım, varlığım ve yokluğum , siliniveriyor tarihten.

Bir kelebeğin, ömrü veriliyor bana...

Vakit dar, ey sevgili... 

 
Toplam blog
: 39
: 1366
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

Gazi Üniversitesi Ekonomi Fakültesi 1982, İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi,Yöneticilik İht..