Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Benimle dar Makberi

Benimle dar Makberi
 

Benimle Dar Makberi


Vardım yarin yanına bandım pırıltısına
Kora çalındı kasrım dedim benden bu kadar!
Yakamozun raks eden kandım ışıltısına
Sana tükendi sabrım dedim benden bu kadar!

Ela gözlü meftunem içimden çıkmıyordun
Keşke böyle deseydin! Karıp yürek arası
Atiden sözler verip gönlümü yıkmıyordun
Bir de böyle bilseydim! Varıp erek narası.

Bilerek mi bayılır otağ buran arsıza?
Kor zincire sarılan sızım badıma küstü
Yeli vurup ayılır! Harem soran hırsıza
Hanen köhne varılan yazım yadıma düştü.

Tamah etmem bal olsan meşkte kanmayan ele
Kılı kırka yarıp da hangi kolundan item?
Çığlıksızsa yüreğin aşkta yanmayan dile
Gelmem sevda karıp da! Hasret yolundan sitem.

Buza çalan o kalbin anımsar mı ki beni?
Kelimeler tükense acaba yazar mıydın?
Yürek kokum sen diye benimser mi ki teni?
Benimle dar makberi kör çaba kazar mıydın?

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..