Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Eylül '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Benimle evlenir misin?

Benimle evlenir misin?
 

Hayatta nice güzel anlar vardır. Kimi zaman evlilik, kimi zaman çocuğunuz olur sevinirsiniz, kimi zaman da sevgilinizle barışırsınız mutlu olursunuz. Sevgimizin kıymetini bilmeli ve değerini korumalıyız. Değerli anları yaşayabilmek adına bu hassasiyetlere gerekli önemleri vermeliyiz. Küstüğünüzde sevdiğiniz bir insanla onu nasıl ikna edersiniz barışması için?

Kendisine nakaratlar mı hazırlarsınız, yoksa kapısına dayanıp serenat mı yaparsınız ( yanınızda bir kayıt cihazı getirin eğer sesiniz güzel değilse, batırmayın herşeyi pileybek yapın derim =)) ) . Yoksa yollarına güller mi serersiniz? Peki onun çalıştığı yerin karşısındaki binaya çıkıp kendinizi aşağıya atmaya dair blöf yapmaya ...? Ne dersiniz bunlar uygulamaya? Aman ha sakın kendinizi atmayın aşağıya. Artık kafanızda siz çoğullaştırın bunları. Aşağıdakilerden hangisi size daha uygundur :)))

Aşkım minik kraliçem. Benimle... Benimle....... Benimle evlenir misin?

K: He? nediyorsun sen ? ..

E: =0

K: Hayır olamaz asla. İçip içip döversin.

E: Aşkım ben alkol kullanmam ki. Döversem de adam değilim.

K: İnanamam ki kanki.

E: Yalancı mıyım ben sanki?

K: Sen kahveden çıkmazsın ki.

E: Okey, tavla bilmem senle oynarım.

K: Yok aman dur orada kalsın. Kumar da vardır şimdi sende.

E: Asla. Korkma benimde param çok da değil ki zaten. Altıüstü derdim saadet.

K: Olmaz aşkım biraz sabret. Ben bu yaşta taze sayılırım.

E: Gelir ben de kapının önünde anırırım.

K: Şarap içer de pis kokarsın. Tipinden de belli zaten. Sen bi piskopatsın.

E: Tamam kabul var birazcık ama ellerinde uslanırım aşkım. Yarın da seni istetirim anamla, git konuş babamla.

K: Anam başım belada deli misin sen? Öldürürler hem de ben zaten özgürüm hiç bişeyden anlamam ki. Çamaşır, bulaşık elim ayağıma dolaşır.

E: Korkma bebeğim elime herbi iş yakışır. Hem dikiş nakış da biliyorum sana bişey bırakmam.

K: Iğğy ! Kurufasulye- pilavı da yaptırıp yanında da soğanı kırıyım dersin, elimin tersini yersin suratına merse dönersin.

E: Aşkıııııım noooolur evlen benimle.....

kaynak resim : kelebekgaleri

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..