Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Benimle evlenir misin derken aslında ne demek isteriz?

Herkes bir şeyler söylüyor… Bir oyunun içerisinde değişik şekillerde öğretilenleri söylüyor… Kullanılan kelimeler nedense aynı oluyor… ama ya söylenmek istenenler?

Gerçekten oynadığımız oyun içerisinde kelimeleri kullanırken aslında arkasında neler deriz? İçimizde ne vardır, dışımıza ne çıkar?

Herkes seni seviyorum der… Ama herkes seni seviyorum derken aslında ne ifade eder? Acaba edilebilecek ifadeden korktuğu, hayallerini karşılamayacağı için midir ki Özdemir ASAF “Beni öyle bir yalana inandır ki / Ömrümce sürsün doğruluğu” demek ihtiyacı hissetmiştir?

Herkes benimle evlenir misin der… Ama bunu söylerken içerisinden geçen şey nedir?

Benimle evlenir misin? Sorusu sorulduğunda içimizde hissetmek istediğimiz, aslında duymak istediğimiz şey “Ben senin mutluluğun ve seninle beraber mutlu olmak için tüm hayat enerjimi harcamaya hazırım” gibi bir şey olmalı. (Tabi duyulmak istenen şeyler de farklılık gösterebilir. Durumu sadece idealize etmeye çalışıyorum kendi kafamda…) Benimle beraber mutlu olmak için beni mutlu etmek istiyor demek ki diyebilmek için…

Ufak bir ısınma oyununa ben başlasam, arkasından başka neler gelir kim bilir?

- Benimle evlenir misin? (Çok güzel görünüyorsun, sosyal ortamlarda seninle acayip sükse yapabilirim…)

- Benimle evlenir misin? (Defalarca seninle beraber olmak için girişimde bulundum ama reddedildim, bakalım bu taktik tutacak mı…)

- Benimle evlenir misin? (Esasında arkadaşına aşığım ama bir şey diyemiyorum, sen kabul edersen bu teklifi sonuna kadar onunla yan yana olabilme şansını yakalarım…)

- Benimle evlenir misin? (Ekonomik durumun iyi gözüküyor, seninle iyi bir limitet şirket kurabiliriz… arada da dalgama bakabilecek gücüm olur…)

- Benimle evlenir misin? (İyi bir sosyal çevren var, ben de sınıf atlayabilirim böylece…)

- Benimle evlenir misin? (Daha önce de bir sürü kişiye teklif edip reddedildim ve artık orada burada sürtmek istemiyorum. Pek de güzel değilsin ama ne yapalım…)

- Benimle evlenir misin? (Evde annemlerde yaşlandı. Ben yetişemiyorum, yardım edersin herhalde…)

- Benimle evlenir misin? (Yaş geçiyor kardeşim. Bütün millet dalga geçiyor, bi evet de de kurtulalım bu ızdıraptan…)

- Benimle evlenir misin? (Yaşlı maşlı, ne fark eder para önemli kardeşim…)

- Benimle evlenir misin? (Fiziksel güzellik önemli, bir sürü sevmediğim huyun var ama merak etme ben seni düzeltmeyi bilirim…)

- Benimle evlenir misin? (Esasında kendi cinsimden hoşlanıyorum ama, bana bir kendini gizleme noktası sağlarsan sevinirim. Hem bak hiç hangi karşı cinsle diye de düşünmeyeceksin…)

- Benimle evlenir misin? (Valla annem zorladı ne diyeyim…)

Yukarıda dile getirilen teklifler kadın yada erkek tarafından söylenebilir.

Bunları çoğaltmak için daha çok zorlamak gerekiyor gibi… Herkesin gerçekten “Ben senin mutluluğun ve seninle beraber mutlu olmak için tüm hayat enerjimi harcamaya hazırım” diyebilecek gerçek bir kişiyle karşılaşması dileğiyle.

 
Toplam blog
: 71
: 1933
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

İnsanın kendisini anlatması zor. Beykoz, Saint Benoit, Psikolog. Bu kadar... Detay gerekiyors..