Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '09

 
Kategori
Deneme
 

Benimle kal aşk, hayatı şaşırtalım

Benimle kal aşk, hayatı şaşırtalım
 

Beni bırakma, sensiz doruklarda yalnız bırakma beni, düşerim; yankısız, küflenmiş gecelerde ümitleri solmuş, çaresiz bırakma beni, yıkılırım; sesini nefesime karıştıran yılgın yamaçtaki narin kuşun ötüşüyle bile örseleme anılarımızı, yok olurum; hiç olmazsa bir damla gözyaşıyla oluşturulan soluk resimlerdeki gibi yansı yüreğime, benimle kal.

Benimle kal, soluğunla nefesleneyim, yanayım, neyin aleviyle dağlansın yüreğim, ölme, kıyametlere yatayım, cehennemlere mecbur olayım da böyle bir günah için bir damla su ile arınayım, benimle kal. Benimle kal, yarattığın nehrin çağıldayan sularının çıkılamaz derinlerine dalayım, boğulayım, donayım, parçalanayım, bırakma beni, senin yerine ölümün her türlüsüne yatayım, benimle kal.

Benimle kal, benimle kal, şaşırayım. Bırakma, kan gibi damarlarında dolaşayım, ayrışayım sevinçlerinden hüzünlerine, istisnasız her bir hücrene dağılayım, benimle kal yaşamın rüzgârlarıyla yolundan geçeyim yeniden, yeniden ılık bir bade gibi içeyim öğretilerini ve dipsiz kuyulara senin için, senin yerine, ne kadar istersen o kadar yürek atayım, benimle kal şaşırayım.

Benimle kal hayatı şaşırtalım. Bırakma beni, ölümü bile olası beddualardan arındıralım. Bırakma beni, bırakma, benimle kal, kal benimle, hayatı yansıtan kristallerde bin bir parçaya ayrışmadan yeni asude bir bahar rüzgârı ile savrulalım. İrkilme, benimle kal, kal benimle, ölme.

 
Toplam blog
: 340
: 1591
Kayıt tarihi
: 10.03.08
 
 

Basınla ilgili bir kuruluşda çalışmaktayım. Uzun yıllar basınla ilgili konularda danışmanlık yapt..