Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '09

 
Kategori
Oyuncaklar
 

Benimle oynar mısın

Benimle oynar mısın
 

İp kısa sanmayın hadi atlama kuyruğuna :)


Dün akşam Defne Teyze benimle oynar mısın dedi :)

Aman aman bendeki sevince bak sen yere çömeldim aldık bebeklerimizi, çay setlerimizi, tüm oyuncakları yere döktük.

Başladık Evcilik oynamaya , o bana misafirliğe geliyor kekler, pastalar , börekler yapıyorun

- Teyze mahsuscuktan bak fırın kapağını böyle açcan diyor:)

Unutmadan birer de çocuğumuz var onun kız, benim erkek... bir güzel anlaşıyorlar; parklara gidiyoruz geziyoruz... birbirlerine hediyeler veriliyor (oyuncaklar çok olunca hepsini oyuna katmak adına bunlar)

Kaç saat sürdü anlamadım, ama inanılmaz güzel bir ruhla bitirdik.

Kocaman bir iyi geceler öpücüğü verdi güzel kızım yanaklarıma sonra odasına uyumaya geçti.

(masal anlatma faslını babasıyla hallettiler )

Günün bitimi çok güzeldi...

Herkes odasına çekildikten sonra ;

Evet işte dedim hayatı keşke bu basitllikte yaşabilsek..

***
Hayatın içindeyken kendi kendimize oluşturuduğumuz zor ve karmaşık oyunlarla dolu.
Daha okul yıllaında başlar...
Okulda başarı kazanmak için verilen at yarışı konumundaki jokerler gibi
Çalışma hayatında seni geçmek isteyen beyinsizlerle savaş oyunu,
Erkeklerin kendini üstün sağlamak için verdiği güç gösterisinde figüranlık oyunculuğu,

Daha bu liste uzarda uzarr...

Ben basit oyunlar oynamak istiyorum.
Basit ama bir o kadar onurlu ve sevgi dolu.
Basit derken hemen kötüye alınmasın lütfen... Karmaşasız yalın aslında doğru söz bu ... yalın
Evet yalın; rahat ve de huzur içinde..
Ben oyunlarımı kazanmak üzerine değil aşk üzerine sevda üzerine oynamak istiyorum
Başarım sadece kendimi geçmek adına asla birisine güç gösterisi için değil

Bu kadar basit artık hayata bakışım (yalın)

ve Bülent Ortaçgilin söylediği gibi

Benimle Oynarmısın !
Su olsam, ateş olsam
Göklerdeki güneş olsam
Konuşmasam taş olsam
Yine de oynar mısın benimle

Susulsam kusur olsam
Ağızdaki küfür olsam
Doğuştan esir olsam
Yine de oynar mısın benimle

Sayılmasam kaç olsam
Toprakdaki güç olsam
Aptal gibi suç olsam
Yine de oynar mısın benimle

Benimle oynar mısın
Benimle oynar mısın

Ve size bir itiraf...
Defne sayesinde benim yaşımdaki koca insan sokakta sek sek oynadı... elimizde kocaman bir külah dondurma ve biz ayağımızın uçundaki taşı ne kadar uzun süreli götürürüz dedik... ve yaptık bakan gözlere rağmen yaptım :)
Kahkalar eşliğinde.... Çocukların dünyasından güzelliklere gitmek çok kolay..

Bu yazıyı sizlerle paylaşmanın sebebi güzaltı yazarımızın yazısı
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=186859

burda Ona ilham olduğu gibi bana ilham olan söz ''bir çocuk gördüm... neşesi içime kaçsın istedim''
Bu söz Seyran Aksoy ' a aittir ona sonsuz teşekkürler burdan.

Birlikte Oyun Oynayalım...

Güzel Sade ve İçtenlik dolu tüm dostlarla birlikte kocaman bir ip ve onun üzerinde atlamak kimselere aldırmadan sadece ip atlamanın zevkine vararak... yaş ne olursa olsun...

Sevgiyle Kalın

Gelinciğin Düşleri

Delice eğlendik '' sanırım içime bir çocuğun neşesi kaçmış''

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..