Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Benimse bu aşk, bari güneşinde solsun.

Benimse bu aşk, bari güneşinde solsun.
 

_________________________________________________________________________________________________________


Zalim geceler delme, artık o var yüreğimde.
Ben onu özlerim, görmez misin gözlerimde?
Ah o ıssız karanlığın, aydınlanmaz emelimde,
Neden yaşarım bilmem, tek o var dileğimde.

Hep sensiz geceler, seherine sabahladığım.
Bak yıldızlar da ağlıyor, bu benim karanlığım.
Aşkın sensiz filizi, gözyaşlarımla suladığım,
Güller açan yüzündü, evrende bulamadığım.

Martılarla uyandım, ruhum çok aradı seni.
Yaslandım kapıya, sen sanırım her geleni.
Saklansa da karanlığa, sevdam pek aleni,
Sen ki acımasız, esirgersin veda buseni.

Hiç istemem eğreti huzur, al senin olsun.
Bir gülüşün yeter, bırak yüreğime dolsun.
Benimse bu aşk, bari güneşinde solsun,
Acıyacaksan sevdama, alma benim olsun.

aks

 

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..