Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '10

 
Kategori
Deneme
 

Benle başım dertte

Samimiyet sınavına sokuyorum bazen kendimi. Acaba sınavı geçebilecek miyim diye? Merakım çok uzun sürmüyor. Sınavı yapan ben, sınava giren ben, sınavı değerlendirecek olan yine ben. Sonuç mu? Sonuç tahmin etmesi zor değil. Geçemedim ama geçtim gösteriyorum kendimi. Samimiyet testinden! Ne kadar da yorucu bir o kadar da zevkli. Hem bütün işi sen yapıyorsun, hem kaybediyorsun hem de kazandı gösteriyorsun. Sınav değil de ‘’kendini kendine rağmen kandırma oyunu’’desek daha uygun olmaz mı? Ben kendime gerçekleri apaçık söyleyen birisi değilim. Bunu niye söyleyeyim ki. Zamanı mı geldi kendine dürüst olmanın? O zaman bugünse bile benim canım bugün dürüst olmak istemiyor. Hangi gün istiyordum diye soruyorum da kendime, aslında hiçbir gün. Evet hiçbir zaman dürüst olmadım kendime. Kendi dünyamı yarattım belki de. Yalanların içerisinde bir o kadar gerçekken, gerçekler arasında da bir o kadar yalan. Gel de dürüst ol şimdi. Evet evet o zaman bu zaman değil. Daha vakti var. Ben en iyisi kendimi kandırmaya devam edeyim. Samimiyet testleriyle… Kendim soruyum, kendim cevaplayım, kendim değerlendireyim. Anlık mutluluklarla yalanla gerçeğin karıştığı gri tondaki dünyam benim olsun.

Kendimi kandırayım ama benim olsun, sadece benim. Orası benim cennetim olsun. Tek padişah ben olayım. Kimsenin bilmediği, kimsenin anlayamadığı bir ülkenin padişahı, bir bahçenin kurumuş bir otu… Yıllar geçsin, yollar gidilsin ama benim mahremime dokunulmasın. Yine ben sınav yapayım, yine ben cevaplayayım, yine ben değerlendireyim. Yine ben kandırayım beni. Bırakın kurumuş bir ot olayım ama kendi bahçemde. Asırlık çınarlarla başka dünyalarda benim olmayan yalan ve gerçeklerle savaşmayım. Bırakın benim olsun, ayırt edilmez olsun yalanla gerçeklerim. Bırakın samimiyet testinde hep kendimin kazanmasını sağlayayım. Ki kendime samimi olabileyim. Samimiyet testini samimiyetsiz bir şekilde gerçekleştirebileyim. Yalan benim, dünyam benim. Kime ne? Kime dürüst davranmamışım, kimi incitmişim, kimin akan damlalarla savaşa girmesine neden olmuşum. Bırakın ben yine ben olayım. Benim cennetimde bana samimi gözükeyim. Dakikalık mutluluğumla yaşamın tadına varabileyim. Bırakın herkes kendi dünyasında kalsın. Siz bilmesiniz başka dünyaları, onların ne anlam ifade ettiğini. Siz kendi dünyanızla ilgilenin. İzinsiz girmeyin benim dünyama, pervasızca yargılamayın, destur almadan içine etmeyin dünyamın. Bırakın kendimle baş başa kalayım. Bakın herkes dünyasında mutlu. Bırakın mutluluk tablosu kimsenin değişmesin kimsenin. Hep böyle kalsın. O an bu zaman değil. Samimiyet sınavına girmem lazım geç kaldım bana müsaade!

‘’Kendini sevebilmek bütün insanları sevmekten daha zordur.’’(İsmail kara)

Sevgiyle kalın, mutlu kalın.

 
Toplam blog
: 7
: 1136
Kayıt tarihi
: 04.05.10
 
 

Marmara Üniversitesi Almanca İşletme ve Anadolu Üniversitesi uluslararası ilişkiler bölümünde okumak..