Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '15

 
Kategori
Şiir
 

Benliğe sitem

Benliğe sitem
 

Kırk senedir ben dediğim bensiz yabancı
Seni gidi beni bilmez düzenbaz seni
Ben hakikât aynasıyım sense yalancı
Yalan yanlış varlığında gizledin beni

Sen aczini beyan ettin marifet gibi
Bense kudret pınarımdan nur içiyorum
Hürriyetin bir ömürlük esaret gibi
Ben her bahar hür bahçede gül açıyorum

Bütün gözler seni gördü beni bilmedi
Meziyeti marifeti senin sandılar
Ne zaman ki söz tükendi dile gelmedi
Gözlerinden akan yaşa inanmadılar

Ben ağlamam alelade işler uğruna
Davalarım vekilimde ben sefadayım
Senin gibi gözlerimi dikmem yarına
Ne evvelde ne ahirde tam şuandayım

Evin yansa evden evvel sen tutuşursun
Benim ise ateş yakmaz tek bir çulumu
Azrailin adı geçse can çekişirsin
Bense ölüm bezemişim sağım solumu

Hangi akıl sana benim ismimi vermiş
Benim şanım iki kırık harfe sığar mı ?
Ben dururken seni nasıl kim beğenirmiş ?
Sen ölürsün ben yaşarım ötesi var mı ?

AYNACI

 
Toplam blog
: 105
: 153
Kayıt tarihi
: 14.01.12
 
 

44 yaşındayım. Memleketim Rize. İstanbul Fatih'te yaşıyorum. Bayan terzisiyim. Herhangi bir dalda..