Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '21

 
Kategori
Psikoloji
 

Benliğinin Şifresi 3-6 ve 9

Bir yerde okumuştum tam da şöyle diyordu yazar;

‘’kendine kaybetmek istemediğin birine davrandığın gibi davran”

Bugünlerde kendimi dinlemek için bolca vakit buluyorum. İçimde bir ses sürekli bana bir şeyler anlatıyor. Aslında kendi içimde kendi zihnimde kendimi arıyorum. Bu soruların cevabını buldukça geçmişin yüklerinden arındım. Kendi öz beğendiğimi kabul ettim. Ve Nikola tesla'nın da dediği gibi 3 , 6 ve 9 işte gerçek sır buradaydı. Bir şoför sürekli dikiz aynasında bakarak araba kullanamaz, geçmişi affetmeyi bunu öğrendiğimde anladım. Ve özgürleştiğimi hissettim. Karanlık bir odada günlerce kendi öz bilincimi çok yoğun bir bunalimdayken dinledim. Bir gece yarısı iki kaşımın arasında öyle bir basınç öyle bir ağrı ile gözlerimi açtım, uyuyor muyum ? Uyanık mıyım ? Zihnim ruhum ve bedenim bir bütün halinde hiç tanimadigim insanlar vardı etrafımda bana neden uzerimdeki sarı eşofman kirlendi diye sordular , üzerime baktığımda kömür karası olmuş kıyafetimi gördüm . Sanırım çıldırıyorum, veya kendimi gelecekte görüyorum...

Evet Belki bir savaştan çıkmadım ama zihnimde hep aynı ses ;

Dövüş ustası olanlar ofkelenmezler , kazanma ustası olanlar korkmazlar

Akıllılar dönüşmeden kazanır , Cahiller kazanmak için dövüşür.

 
Toplam blog
: 2
: 38
Kayıt tarihi
: 24.05.13
 
 

Aklımdan geçeni Şeytana anlattım, Yapma Günahtır dedi ..