Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Benlik

Benlik
 

Ne hale geldik!

Neye dönüşüyoruz?

Dönüşüm başladı,

Varlığımızın ötesinde,

Yoktan vareden,

Ederken, oldu işte,

Bitti derken başlamak,

Tekrar ve tekrar,

Sürekli..

Süregelen sıradanlıklardan,

Arınmak ve sonsuzluğu görememek,

Herşeyden öte, ötenin ötesinde,

Hayatın başlangıcı ve sonu,

Umudun umutsuz yolculuğunda,

Anlamak imkansız,

Ölüm ve doğum, nerede insan? Nerede ruh?

Varlığını kabul ettiğin kadar yokluğu kabul etmek,

Mümkünmü?

Hayat, sen nesin?

Sorgularmısın beni, ya ben seni sorgularsam,

Bana kızarmısın,

Yazar ruh halini yansıtsa kızarmısın bana,

Kızsan ne olurki?

Umudun, umutsuz yolcuları değilmiyiz,

Ötesini göremeyen,

Basit, Aciz , Kırılgan,

Çokmu ağır oldu?

Olması mümkünmü peki !

Uğraşmak, ve sonunda,

Hiçlik, olmamışlık...

Sorular ve cevaplar,

Başlangıç ve son,

Nesindeyim ben hayatın?

Ben Kimim?

Nası dinlersen dinle,

Önemi yok,

Sesini açsan da aynı,

Bir az, bir çok,

Müziğin sonu var,

Beş dakika, onmu aynı ,

Hiç farketmez,

Gidilecek yere ne kadar ?

Hayat bir hiçlikmi, yoksa sonun başlangıcımı,

Peki neden bu acı,

Neden bu zevk,

Bu hayranlık,

Zevk güldüren,

Acı dinleten,

Acıyla beslenen,

Anlamsızlıklar denizinde yüzen insanlar ,

Ya yüzme bilmeyenler,

Çok mu zor insan olmak,

Çok mu zor sonsuz olmak,

Unutulmamak.

Bedel!!! Acaba gerçekmi?

Varlığından habersiz varlıkların egemenliği,

Hissetmek onları..

Ve yeniden doğmak zormu,

İnsan olmak ve varlık,

İşte bütün benlik bu.

 

 
Toplam blog
: 15
: 2438
Kayıt tarihi
: 22.11.06
 
 

Deniz Adamı ..