Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Bense sana gelemediğim için pişmanım

Bense sana gelemediğim için pişmanım
 

Sevdiğim...


Islak kaldırımlarda tek başına geziniyor ruhum şimdi seninle nekadar mutluydum oysa ama sevgilim şunu bilki ben seni o gül yüzün solmasın diye terkettim.
Biliyorum yaptığım doğru değildi git konuş onunla dediler birşeyler hep tuttu beni gül yüzlüm sana hiç gelemedim.

SEN BENİ SEVDİĞİN İÇİN PİŞMANSIN BENSE SANA GELEMEDİĞİM İÇİN

Oysa gerçeği bilsen pişman olmazdın değil mi?
Sende haklısın be birtanem nereden bilirdin ölümün soğuk ellerinin beni zamansız boğacağını gençtik ya ölümsüzdük ya 60 mıza kadar yolu vardıya yokmuş be birtanem ölüm ne güzel yüze bakarmış ne bitmemiş sevdalara nede geçirilen ömrün kısalığına ölüm hepimizeymiş gül yüzlüm.
Ben dünyayı sonsuza kadar terk ettim birtanem ben ölümün acımasız kollarında senin aşkınsa nezaman baksam

DURUYOR OLACAK MEZARIMIN BAŞUCUNDA.

 
Toplam blog
: 24
: 843
Kayıt tarihi
: 17.06.08
 
 

1983 Ankara doğumluyum. Etrafımda neşeli bir insan olarak biliniyorum. Koç burcuyum. Tatlı dilliyim ..