Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Beraberiz...

An da insan insana çarpışır, sağa dönersin öfke solur biri, karşında keder bekler bir çift gözde, arkana dönmeye korkarsın, ihanet pusuya yatmıştır. Her biri bir bedende mayalanmış, büyüdükçe büyür, yayıldıkça çoğalır, ruhtan ruha sirayet eder. Kalpler suskun, kalpler korku dolu… Gözyaşları akmaya korkak, sevgi derinlere kaçmış ürkek… 

Eyyy kalbim, açtım kapılarını sonuna kadar, meydan okuyorum ne gelirse... Kızgın bakışlarınızı, öfkeyle yanan nefeslerinizi karşılamaya hazırım, sevgim o kadar büyük ve sonsuz ki hepimize yeter. Çünkü seninleyim, sendeyim. Canın yanıyorsa acı bedenime dolar, ağlıyorsan gözyaşlarım sana akar. Sen gülüyorsan ışıldarım, sen mutluysan çiçek gibi açarım. Seninle birim, ben senim sen de ben… 

Söyleyeceğin bir şey varsa kalbimi kırmadan önce bir kez daha düşün çünkü kırılacak olan senin de kalbin, öfkeni biraz dengele çünkü bana değil kendinedir... Canımı acıtacaksan canını sev önce, çünkü birlikte yanacak. Elini kaldırırken, gözünü açarken hep birlikte düşün, çünkü tek değilsin. 

 
Toplam blog
: 40
: 423
Kayıt tarihi
: 14.04.11
 
 

Eğitimim, hayata dair hiç bir şey bilmediğimi anlamama yetecek kadar, Bilgi birikimim, bilgin..